Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: [Report] نسخه‌های جدید بیشتری از نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: نسخه‌های جدید بیشتری از نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

[تصویر:  Nintendo-Switch-Lite-250x143.jpg]

همان‌طور که می‌دانید، نینتندو با کنسول ترکیبی جدید خود حسابی سر و صدا کرده است. نینتندو سوییچ تاکنون عملکردی عالی داشته است و به احتمال زیاد در آینده نیز به فروش بالای خود ادامه خواهد داد. امسال سال بزرگی برای نینتندو محسوب می‌شود؛ علاوه بر انتشار خبر عرضه‌ی کنسول در کشور چین و معرفی کنسول نینتندو سوییچ لایت، ظاهراً باز هم شاهد نسخه‌ی جدیدی از این کنسول خواهیم بود.

مردم برای مدت بسیار زیادی باور داشتند که نینتندو می‌خواهد دو نسخه‌ی جدید از نینتندو سوییچ را به بازار عرضه کند؛ یک نسخه‌ی کوچک‌تر و قابل حمل (که حالا با نام لایت شناخته می‌شود) و نسخه‌ی «پرو» که برروی قدرت و عملکرد بهتر تمرکز دارد. همان‌طور که می‌دانید، مورد دوم تاکنون معرفی نشده است و بسیاری از مردم عقیده دارند که نسخه‌ی جدید نینتندو سوییچ که دارای باتری بهینه‌تری بوده، همان نینتندو سوییچ پرو است.

اما با توجه به گزارش اخیر وال استریت جورنال، نسخه‌ی جدید نینتندو سوییچ قرار است تا از پنل‌های صفحه نمایش IGZO شرکت شارپ (Sharp) استفاده کند. این پنل‌ها دارای استقامت و رزلوشن بالا هستند و مصرف انرژی کم‌تری دارند. این گزارش در مورد جزئیات بیشتر و یا زمان عرضه‌ی کنسول جدید توضیحاتی ارائه نداده است.

البته این موضوع خیلی هم خبر غافلگیر کننده‌ای محسوب نمی‌شود؛ نینتندو در گذشته نیز چندین نسخه‌ی مختلف از کنسول‌های دستی خود را به بازار کرده است و با این‌که نینتندو سوییچ یک کنسول ترکیبی منحصر به فرد به شمار می‌آید، اما ظاهراً این ناشر بزرگ ژاپنی می‌خواهد انتخاب‌های بیشتری را در اختیار خریداران و بازی‌بازان قرار دهد. حال با توجه به معرفی نسخه‌ی لایت، آیا شاهد رونمایی از نسخه‌ی پرو نیز خواهیم بود؟

نظر شما چیست؟