Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: [News] فیل اسپنسر: اکس‌باکس همچنان به تجربه‌ی بخش تک‌نفره قدرت‌مند وفادار خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فیل اسپنسر: اکس‌باکس همچنان به تجربه‌ی بخش تک‌نفره قدرت‌مند وفادار خواهد بود

[تصویر:  Phil-Spencer-768x432-250x141.jpg]

جهان به صورت در حال تغییر هست و دنیای بازی‌های ویدئویی نیز از این قائده مستثنی نیست. در حالی که بیشتر زمان یک دهه‌ی گذشته به صحبت در رابطه با مرگ بخش‌ تک‌نفره‌ی بازی‌های ویدئویی گذشته است، ترس از این موضوع با معرفی پلتفرم‌های استریم بازی‌های ویدئویی و منفعتی که برای توسعه بازی‌ها برپایه‌ی بخش چندنفره دارند نیز افزایش پیدا کرده است. حال آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و به طرفداران اطمینان داد مایکروسافت و اکس‌باکس همچنان به بازی‌های برپایه‌ی بخش تک‌نفره وفادار خواهند بود.



مایکروسافت در حال حاضر برنامه‌های بسیار قدرتمندی برای حضور در هر دو عرصه استریم و بازی‌های آنلاین دارد اما سرپرست بخش اکس‌باکس این شرکت یعنی آقای فیل اسپنسر در پاسخ به سوال یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر، اعلام کرد که شرکت مایکروسافت برنامه‌های بسیاری برای ارائه‌ی بخش‌‌های تک‌نفره‌ی قدرت‌مند به بازی‌بازان دارد.

[تصویر:  Annotation-2019-08-08-092347.png]

مایکروسافت طی سال‌های اخیر به خرید استودیوی‌های بسیاری اقدام کرده است که بسیاری از این استودیوها نیز در توسعه‌ی عناوینی برپایه‌ی بخش تک‌نفره فعالیت دارند. برای مثال می‌توان به استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) اشاره کرد که طی سال‌های اخیر نسبت به توسعه و عرضه عناوین تک‌نفره بسیار باکیفیت و قدرتمندی مانند Hellblade: Senua’s Sacrifice اقدام کرده است. در حال حاضر شرکت مایکروسافت حداقل ۱۴ بازی را برای معرفی و عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی کرده است که می‌توان امیدوارد شد که بخش اعظمی از این آثار دارای بخش تک‌نفره باشند.