Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: [News] داستان بازی Cyberpunk 2077 بزرگسالان را هدف قرار داده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داستان بازی Cyberpunk 2077 بزرگسالان را هدف قرار داده است

[تصویر:  keanu-reeves-cyberpunk-2077-johnny-silve...50x140.jpg]

بدون شک یکی از ویژگی‌های مهم بازی The Witcher 3 که سبب شد تا این عنوان به موفقیت‌های زیادی برسد، کیفیت بالای نویسندگی و داستان آن بود. حال خوشبختانه سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) قصد دارد تا این کیفیت بالا را در بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نیز حفظ کند.

به تازگی آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko)، طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، در طی مصاحبه‌ای رادیویی اعلام کرد که داستان بازی برای بزرگسالان نوشته شده است. وی توضیح داد که ساخته‌ی آن‌ها قصد دارد تا به جای نشان دادن برخی موضوعات به صورت  سیاه و سفید، شما را مجبور سازد تا به صحیح یا غلط بودن اعمال شخصیت V فکر کنید. همچنین وی قول داد که این بازی نقش آفرینی به موضوعات به خصوصی خواهد پرداخت که بسیاری از توسعه دهندگان از نشان دادن آن‌ها خودداری می‌کنند.

البته همان‌طور که می‌دانید، به غیر از شخصیت Johnny Silverhand که نقش آن را آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves)، ایفا می‌کند، ما اطلاعات زیادی را در مورد داستان بازی در اختیار نداریم. اما این‌طور که به نظر می‌رسد، ظاهراً باز هم با یک داستان و روایت قوی طرف خواهیم بود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.