Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: [News] نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Saints Row در دست ساخت است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Saints Row در دست ساخت است

[تصویر:  Saints-Row-4-Gets-Impressive-Cover-Artwork-250x137.jpg]

شرکت تی‌اچ کیو نوردیک (THQ Nordic)، در جریان اعلام گزارش مالی خود، به طور رسمی تایید کرد که استودیوی وولیشن (Volition) در حال کار برروی نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Saints Row است. از زمان عرضه‌ی بازی Saint Row IV در سال ۲۰۱۳، تاکنون نسخه‌ی جدیدی از این سری منتشر نشده است. با این حال، تی‌اچ‌کیو نوردیک اطلاعات بیشتری از این بازی جدید ارائه نداده است.

آخرین ساخته‌ی استودیوی وولیشن بازی Agents of Mayhem بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر گردید. جهان و برخی ویژگی‌های این عنوان شباهت بسیاری به سری بازی‌های Saints Row داشت، اما این بازی نتوانست با نقدها و استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شود. حال به نظر می‌رسد باید منتظر پروژه‌ی جدید وولیشن، یعنی نسخه‌ی جدید سری Saints Row باشیم. این احتمال وجود دارد که در رویداد Gamescom و یا در آینده‌ اطلاعاتی از این بازی منتشر شود.

تی‌اچ‌کیو نوردیک همچنان اعلام کرد که این بازی در مرحله‌ی توسعه‌ی عمیق قرار دارد و ممکن است به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی این عنوان نباشیم. مطمئنا ساخت نسخه‌ی جدید Saints Row خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری خواهد بود. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی باید منتظر بمانیم.