Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: [ویدئو گیمفا] “اکشن” یعنی این! | بررسی ویدئویی بازی RAGE 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویدئو گیمفا: “اکشن” یعنی این! | بررسی ویدئویی بازی RAGE 2

[تصویر:  RAGE-2-video-review.jpg]

سلام عرض می کنم حضور شما گیمفایی های عزیز و دوست داشتنی. امیدوارم که سلامت و خوب و خوش باشید و تا به این جای سال که در حال گذروندن روزهای رو به پایان ماه سوم از سال ۱۳۹۸ هستیم، از زندگی رضایت داشته باشید و از همه مهم تر این که سلامت و شاد باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می خواهیم امسال سالی پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۴ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که قبلا نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی جذاب و هیجان انگیز در خدمت شما هستیم.
ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین اکشن و شوتر هیجان انگیز و جدید است که RAGE 2 نام دارد و مطمئن هستم که بسیاری از شما یا آن را بازی کرده اید و یا قصد دارید به زودی این بازی را تجربه نمایید که البته اگر به اکشن های ناب و خالص مثل Doom و Mad Max و Rage علاقمند هستید،  باید هم این عنوان را تجربه کنید زیرا یکی از جذاب ترین ها و هیجان انگیزترین اکشن های این نسل است که تا به امروز خلق شده و امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم چرا این بازی برای قشر مخاطب خودش بسیار جذاب و لذتبخش است! RAGE 2 یک عنوان اکشن و شوتر اول شخص جهان آزاد با مبارزات ماشینی و ریسینگ و المان های نقش آفرینی است که نسخه دوم از این سری محسوب می شود و پس از انتشار بازی اول در نسل هفتم، به تازگی در اختیار شما قرار گرفته است. این عنوان جذاب مدتی قبل توسط بتزدا برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر گردیده است و بازخوردهای خوبی را نیز از منتقدان دریافت نموده است که البته مطابق رسم معمول برای خیلی از بازی های این روزها، کمی بی مهری و کم لطفی در حقش صورت گرفته است و امروز قصد داریم برای شما دلیل این که می گویم در حقش کم لطفی شده را توضیح دهیم. امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به دنیای آخر الزمانی RAGE 2 خواهیم رفت.
[تصویر:  0016064_rage-2-ps4-_400.jpeg]

سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با RAGE 2 آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود و تصمیم گیری در مورد بازی کردن این عنوان برایتان راحت تر شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Mortal Kombat 11 جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.