Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از بازی MediEvil Remake منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اطلاعات جدیدی از بازی MediEvil Remake منتشر شد

[تصویر:  medievil-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

به زودی شاهد عرضه‌ی بازی MediEvil Remake خواهیم بود و حالا همراه با نمایش دمویی از این بازی در مراسم Gamescom 2019، اطلاعات جدیدی نیز از آن منتشر شده است. امروز وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن اطلاعات جدیدی را درباره‌ی گیم‌پلی، سیستم مبارزات و موارد حفظ شده از نسخه‌ی اصلی این عنوان بازسازی شده را منتشر ساخته است که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

توسعه‌دهندگان بازی MediEvil Remake در وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن توضیح داده‌اند که بازی MediEvil Remake حس یک «Dark Souls» را خواهد داشت. این بازی تنها یک هک اند اسلش (Hack and Slash) معمولی نخواهد بود و دشمنان می‌توانند به شدت به شما آسیب رسانند. همچنین برخی از سلاح‌های شما در طول زمان کارایی خود را از دست می‌دهند و شما بایستی سلاح‌های جدیدی را آزاد کنید و تجهیزات خود را گسترش دهید. به علاوه، مراحل این بازی به شدت پیچیده بوده و اسرار و راه‌های مخفی بسیاری در آن‌ها گنجانده شده است.

لازم به ذکر است که طرفداران نسخه‌ی اصلی آن نیازی نیست که نگران باشند زیرا ذات، جو ترسناک و سبک هنری خاص آن در نسخه‌ی بازسازی حفظ شده است. همچنین از موسیقی‌های نسخه‌ی اصلی و صدای جیسون ویلسن (Jason Wilson)، طراح و نویسنده‌ی نسخه‌ی اصلی آن نیز در این بازی استفاده شده است. مراحل نسخه‌ی اصلی نیز تمام و کمال در این بازی حضور دارند و در کنار آن‌ها، نقشه و رابط کاربری جدیدی برای این بازی ساخته شده است. همچنین در این نقشه سلاح‌های مختلفی گنجانده شده است که می‌توانید در طول بازی آن‌ها را ارتقاء دهید. قطعا این بازی برای بازی‌بازانی که نسخه‌ی اصلی آن را تجربه نکرده‌اند نیز جذاب است زیرا سبک هنری و چالش‌های گیم‌پلی آن هر بازی‌بازی را مجذوب خود می‌کند.

بازی MediEvil Remake قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.