Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت برنامه‌های متنوعی برای رویداد X019 در نظر دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مایکروسافت برنامه‌های متنوعی برای رویداد X019 در نظر دارد

[تصویر:  x019-768x432-250x141.jpg]

شرکت مایکروسافت (Microsoft) در جریان برنامه‌ی Inside Xbox از رویداد Gamescom 2019 تایید کرد که مراسم XO بار دیگر در سال جاری برگزار خواهد شد. سال گذشته، این رویداد در کشور مکزیک برگزار شد، اما در سال جاری قرار است در شهر لندن و در ماه نوامبر برگزار شود. حال به تازگی، مایکروسافت اعلام کرده که برنامه‌های بسیاری برای این رویداد در نظر گرفته است.

به تازگی، آقای آرون گرینبرگ (Aaron Grennberg)، مدیرکل بازاریابی بخش اکس‌باکس، در گفتگو با وب‌سایت Twinfinite تایید کرد که مایکروسافت سورپرایزهای متنوعی برای این رویداد در نظر دارد، که شامل بازی‌ها و معرفی عناوین گوناگون انحصاری و چند پلتفرمی از اکس‌باکس گیم استودیوز (Xbox Game Studios). علاوه بر این، وی تایید کرد معرفی‌های کاملی از بازی‌های جدید نمایش داده خواهد شد.

وی اظهار داشت:

نقل‌قول:
ما در برنامه‌ی X019 یک نمایش زنده داریم. این بزرگترین نمایش ما در سال است. ما سورپرایزهای زیادی را برای این رویداد، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما محتوا و برنامه‌های زیادی از اکس‌باکس گیم استودیوز و نیز دیگر عناوین چند پلتفرمی داریم. بله، من فکر می‌کنم که نمایش بسیار خوبی خواهیم داشت.

احتمال می‌رود در این رویداد نمایش جدیدی از بازی‌های  Halo Infinite، Bleeding Edge و Battletoads ارائه شود. رویداد X019 در ماه نوامبر سال جاری در شهر لندن کشور انگلستان برگزار خواهد شد.