Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیرعامل HP تغییر کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  telb_514.jpg]
شرکت تولیدکننده لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری HP اعلام کرد که دیون ویسلر (Dion Weisler) مدیرعامل این کمپانی به علت مشکلات خانوادگی از سمت خود کنار خواهد رفت و آقای انریک لورس (Enrique Lores) که در حال حاضر مدیر بخش تولید چاپگرهای این شرکت است، جای او را خواهد گرفت و کار خود را از به صورت رسمی از اول دسامبر آغاز خواهد کرد. البته HP خبر داده که ویسلر تا زمان برگزاری انتخابات و نشست سهام‌داران که در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، عضو هیأت مدیره خواهد بود.
دیون ویسلر از سال ۲۰۱۵ که HP به دو بخش تولید پرینتر و لپ‌تاپ تقسیم شد، مسئولیت قسمت تولید رایانه و چاپگر را بر عهده گرفت در حالی که مگ وایتمن (Meg Whiteman) مسئول بخش تولید محصولات و لوازم جانبی کامپیوتری بود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در مطبوعات، لورس ۳۰ سال پیش به عنوان مهندس سخت‌افزار به HP ملحق شد و در سال ۲۰۱۸ اولین پرینتر بدون نیروی جاذبه که برای ایستگاه فضایی بین‌المللی طراحی شده بود را معرفی کرد.
در پایان اشاره کنیم که پس از انتشار این خبر و همزمان با عرضه گزارش مالی HP در سومین سه‌ماهه سال ۲۰۱۹، سهام این کمپانی به میزان ۶ درصد کاهش یافت.