Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر زمان عرضه‌ی بازی Crystar منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Crystar منتشر شد

[تصویر:  crystar-art-header-250x139.jpg]

به تازگی نقدها و امتازات بازی Crystar منتشر شده است و این عنوان توانسته است تا حدودی تحسین منتقدین را برانگیزد. حالا استودیوی فوریو (FURYU Corporation)  با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن در غرب، تریلر زمان عرضه‌ی آن را منتشر کرده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

بازی Crystar که توسط استودیوی فوریو توسعه یافته است و توسط شرکت چان‌سافت (ChunSoft) عرضه خواهد شد، در مورد دختری به نام ری (Rei) است که در صدد نابودی هیولاهای برزخ بر آمده تا خواهر خود را نجات دهد. بازی‌بازان در این عنوان می‌توانند از بین چهار شخصیت اصلی، یکی را انتخاب کرده و حافظه‌ی وی را آزاد نمایند. عناصر نقش‌آفرینی نیز در این بازی نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند و با پیشروی در بازی، سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی را به دست خواهید آورد. تریلر منتشر شده به خوبی و به طور خلاصه به تمام جوانب بازی می‌پردازد که آن را می‌توانید در قسمت پایین تماشا و یا دریافت نمایید:

https://www.aparat.com/v/LhZxp
دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Crystar قرار است در تاریخ سه‌شنبه، ۵ شهریورماه ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در آمریکای شمالی و پلتفرم رایانه‌های شخصی به صورت جهانی عرضه گردد. همچنین این بازی در تاریخ جمعه، ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ (۳۰ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) در اروپا منتشر خواهد شد.