Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بتای جدیدی برای بازی Monster Hunter World: Iceborne منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بتای جدیدی برای بازی Monster Hunter World: Iceborne منتشر خواهد شد

[تصویر:  MonsterHunterWorld-1-250x141.jpg]

استودیوی کپکام (Capcom) امروز در خبر خوبی اعلام کرد که به‌زودی قرار است بتای دیگری برای بازی Monster Hunter World: Iceborne در دسترس قرار گیرد. تاریخ دقیق انتشار این بتا نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این زمینه باشید.



این روزها اخبار زیادی از بازی Monster Hunter World منتشر می‌شود و عده‌ی زیادی از بازی‌بازان مشغول تجربه‌ی آن هستند. Monster Hunter World: Iceborne نیز یکی از نسخه‌های آن است که در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ (۶ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی هم مدتی بعد قادر به تجربه‌ی این بازی خواهند بود. سازندگان از مدت‌ها قبل تاکنون اخبار زیادی از این بازی را برای آشنایی بیشتر در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهند. از طریق این نشانی می‌توانید تریلر جالبی از آن را تماشا کنید.

طرفداران Monster Hunter World: Iceborne در جریان هستند که اولین بتای این عنوان در ماه ژوئن منتشر شد. دومین بتای این بازی نیز در راه است و نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ آن از تاریخ ۸ شهریور (۳۰ آگست) لغایت ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی اکس‌باکس وان آن نیز از تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) به مدت سه روز عرضه خواهد شد. شما به وسیله‌ی این بتا می‌توانید به شکار و از بین بردن اژدهایی به نام Velkhana پرداخته و برای خرید نسخه‌ی اصلی تصمیم بگیرید. مطالعه‌ی نقد و بررسی بازی Monster Hunter World نیز از طریق این صفحهامکان‌پذیر است.