Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ویدئویی از پشت صحنه‌ی توسعه‌ی بازی Erica منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویدئویی از پشت صحنه‌ی توسعه‌ی بازی Erica منتشر شد

[تصویر:  qwert-250x142.png]

تنها چند روز از عرضه‌ی بازی منحصر بفرد Erica می‌گذرد و ناکنون بازخوردهای ضد و نقیضی را از جانب منتقدین دریافت کرده است. حالا در پی آن، استودیوی فلیورورکس (FlavourWorks) ویدئویی را از پشت صحنه‌ی توسعه‌ی آن منتشر کرده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.



در ویدئوی منتشر شده جک آتریج (Jack Attridge)، کارگردان بازی Erica، توضیحاتی را درباره‌ی ایده و طراحی دنیای این بازی ارائه می‌کند و در کنار آن، شکل‌گیری مکانیزم‌های بازی را نشان می‌دهد. همچنین هالی ایرل (Holly Earl) نیز در این ویدئو حضور دارد و اطلاعاتی را از شخصیت اریکا (Erica) به اشتراک می‌گذارد که به نظر می‌رسد وی در گذشته تجربیات غم‌انگیزی را داشته و در کنار پیشروی داستان، مجددا با آن‌ها به نوعی دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین پیرل میهاجلویک (Pearl Mihajlovic)، کارگردان بخش فنی استودیوی فلیورورکس، توضیحاتی را درباره‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ ارائه کرده است و اظهار داشت که توسعه‌ی بازی‌ها برروی این کنسول بسیار جالب است و امکاناتی را که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد به شدت راه را برای توسعه‌ی عناوین متفاوت آسان‌تر می‌کند.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا و یا دریافت نمایید:

https://www.aparat.com/v/f4vVW
برای دانلود به کانال آپارات انجمن گیمفا سر بزنید

بازی Erica در حال حاضر برروی کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس قرار دارد و شما می‌توان آن را با قیمت ۹٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن تهیه کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند، لیست جامع تروفی و اچیومنت‌های این بازی را از این نشانی مطالعه نمایند.