Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصی‌سازی سلاح‌ها در بازی Cyberpunk 2077 گسترده خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شخصی‌سازی سلاح‌ها در بازی Cyberpunk 2077 گسترده خواهد بود

[تصویر:  cyberpunk-2077-v-uhdpaper.com-4K-78-250x141.jpg]

همان طور که اطلاع دارید، چندی پیش و همزمان با رویداد PAX West 2019، تریلری از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر و بخش‌های مختلفی از آن نمایش داده شد. حال به تازگی، اطلاعات جدیدی از شخصی‌سازی سلاح‌ها در این عنوان منتشر شده است.

همانند بازی‌های پیشین استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در بازی Cyberpunk 2077 نیز روش‌های مختلفی برای شخصی‌سازی شخصیت شما وجود دارد. این سطح از شخصی‌سازی در این بازی، حتی در انواع مختلفی از سلاح‌ها وجود دارند که دارای حالت‌های منحصر به فرد هستند.

در شخصی‌سازی سلاح‌ها دو روش مهم وجود دارد. ابتدا شما با استفاده از تغییر پوسته و یا رنگ‌ سلاح‌ها، می‌توانید ظاهر سلاح خود را تغییر دهید. در مقابل، مهم‌ترین روش برای شخصی‌سازی سلاح‌های شما، استفاده از اضافات، تغییرات و اصلاحاتی مثل اضافه کردن دوربین و صدا خفه کن به آن است.

شایان ذکر است که در کنار شخصی‌سازی، با افزایش مهارت بازی‌باز در استفاده از سلاح‌های خاص، انیمیشن‌های تیراندازی و خشاب‌گذاری سلاح تغییر می‌کند. به عنوان مثال، نشان تیراندازی سلاح شما کوچک‌تر می‌شود، که نشان‌دهنده‌ی دقت سلاح در تیراندازی است. همچنین در عین حال، انیمیشن‌ خشاب‌گذاری سلاح بهتر و سریع‌تر می‌شود. طبق گفته‌ی آقای مایلز توست (Miles Tost)، طراح ارشد مراحل بازی، این امر برای رشد بهتر شخصیت بازی‌باز در بازی پیاده‌سازی شده است.

وی در این مورد اظهار داشت:

نقل‌قول:
شما واقعا این پیشرفت را حس می‌کنید و در طول پیشروی در بازی شخصیت شما رشد و تکامل پیدا خواهد کرد. من فکر می‌کنم که این یک تجربه‌ی خاص است؛ هنگامی که شما سلاح خود را با روشی شخصی‌سازی و آن را ترکیب می‌کنید. در آنجا احساس می‌کنید این سلاح امضای شماست و در استفاده از آن واقعا خوب هستید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.