Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در به‌روزرسانی‌های آینده‌ی Control مشکلات فنی رفع و Photo Mode به آن اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در به‌روزرسانی‌های آینده‌ی Control مشکلات فنی رفع و Photo Mode به آن اضافه خواهد شد

[تصویر:  maxresdefault-2-1-250x141.jpg]

بازی Control به تازگی برروی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و توانسته است تحسین منتقدین را برانگیزد. اما در کنار این موارد، نسخه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو آن از مشکلات فنی فراوانی رنج می‌برد و متاسفانه این مشکلات در کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز بیشتر جلوه می‌کند. با این تفاسیر، استودیوی رمدی (Remedy) برای رفع این موارد به‌روزرسانی‌های جدیدی را به زودی منتشر خواهد کرد.



آنتونلا پوندر (Antonela Pounder)، مدیر ارشد ارتباطات شرکت ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games)، با ارسال پستی در وب‌سایت رسمی بازی Control از انتشار به‌روزرسانی‌های جدیدی در ماه‌های آینده خبر داد و اظهار داشت که این به‌روزرسانی‌ها قرار است قابلیت خاموش کردن ویژگی‌های Motion Blur و Film Grain را فراهم کند. همچنین، قرار است بسیاری از ایرادات نسخه‌ی کنسولی آن نیز رفع شود. وی در این خصوص توضیح داد:

نقل‌قول:
تیم ما در حال حاضر به دنبال یافتن روش‌هایی برای بهینه‌سازی بازی Control برروی کنسول‌ها است. اما همان‌طور که مطلع هستید، اجرایی شدن این موارد به طول خواهد انجامید و یک شبه رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت. به علاوه، مشکلات بسیاری را که طرفداران با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند را برطرف خواهیم کرد.

این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران است ولی همچنان آن‌ها برنامه‌ای را برای اضافه کردن قابلیت HDR ندارند و به جای آن، قابلیت Photo Mode در این به‌روزرسانی‌ها به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Control در حال حاضر برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های‌شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید مصاحبه با توسعه‌دهندگان این بازی را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مطالعه کنید. در ضمن اگر هنوز در خرید این بازی مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی هایلایت آن را از طریق نشانی قرار گرفته تماشا کرده و با نکاتی که باید پیش از خرید بازی Control بدانید، آشنا شوید. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی این بازی، تحت عنوان «فرای واقعیت» به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این نشانی مطالعه نمایند.