Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش داستانی بازی Gears 5 از عناوین جهان باز الهام گرفته شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بخش داستانی بازی Gears 5 از عناوین جهان باز الهام گرفته شده است

[تصویر:  gears-5-250x141.jpg]

کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Gears 5 باقی مانده و بسیاری از بازی‌بازان منتظر تجربه‌ی آن هستند. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از Gears 5 منتشر شده، این عنوان علاوه بر یک بخش داستانی خوب، دارای حالت‌های چندنفره‌ی مختلف نیز است. به تازگی، آقای راد فرگوسن (Rod Fergussen)، رییس استودیوی کوالیشن (The Coalition)، در مصاحبه‌ای تایید کرد که بازی Gears 5 در بخش داستانی از عناوین جهان باز الهام گرفته است.

وی در گفتگو با وب‌سایت Gamespot، در مورد منابع الهام بازی Gears 5 در بخش داستانی صحبت کرد. وی گفت که این بازی یک عنوان جهان باز محسوب نمی‌گردد، اما به چند بازی که Gears 5 از آن‌ها الهام گرفته است، اشاره کرد. در این بازی، اشاراتی وجود دارد که نشان می‌دهد این نسخه نسبت به بازی‌های پیشین این سری یک تجربه‌ی بازتری خواهد بود که البته تعجب آور نیست. به گفته‌ی وی، تیم سازنده همچنین افرادی را در این بازی‌ها داشت که برای دستیابی به ایده‌ای خوب کمک کنند.

وی اظهار داشت:

نقل‌قول:
چیزهای بسیاری وجود داشت که ما باید آن‌ها را حل می‌کردیم. خوشبختانه ما افرادی را داشتیم که سابقه‌ی کار برروی بازی‌های Far Cry و Assassin’s Creed را داشتند و برروی عناوین جهان باز کار کرده بودند. ما این را می‌دانستیم که نمی‌خواهیم Gears 5 را شبیه به بازی‌های Ghost Recon، Red Dead و یا Far Cry را بسازیم. ما با خود می‌گفتیم: «چگونه می‌توانیم  Gears را بدون شباهت به عناوین یوبی‌سافت، گسترده‌تر و بازتر بسازیم؟» ما فقط می‌خواستیم از سبک‌هایی که به آن‌‌ها علاقه داریم، الهام بگیریم تا کمی آزادی بیشتر و انتخاب به بازی‌باز بدهیم.

بازی Gears 5 در روز سه‌شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.