Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رده‌بندی سنی Star Wars Jedi: Fallen Order در استرالیا مشخص شد | وجود صحنه‌های ترسناک!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رده‌بندی سنی Star Wars Jedi: Fallen Order در استرالیا مشخص شد | وجود صحنه‌های ترسناک!

[تصویر:  Capturecvb-250x141.png]

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order طبق رسوم این مجموعه، قرار است قشر عظیمی از طرفداران را راضی کرده و استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در تلاش است تا اطمینان حاصل نماید که این بازی برای سنین مختلفی مناسب است.



به تازگی رده‌بندی سنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در استرالیا مشخص شده است و همان‌طور که انتظار می‌رود، رتبه‌ی PG را دریافت کرده است. اما ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود و در بخش توضیحات مشتری، «وجود صحنه‌های ترسناک» در کنار «خشونت ملایم» قید شده است. بر اساس ذات این مجموعه چندان انتظار نمی‌رود که شاهد صحنه‌های به شدت وحشتناکی باشیم ولی درج‌شدن چنین توضیحی بسیار برای طرفداران غافل‌گیرکننده و جالب‌توجه است. اما سوال اینجاست که تا چه میزان این صحنه‌ها در بازی مورد استفاده قرار گرفته است و مدت زمان آن‌ها چقدر خواهد بود؟ به نظر می‌رسد برای رسیدن به پاسخ  این سوال، بایستی تا انتشار بازی در ماه نوامبر صبر کنیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ جمعه، ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند.