Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد

[تصویر:  cyberpunk-2077-v-uhdpaper.com-4K-78-250x141.jpg]

استودیوی سی‌دی‌پراجکت رد (CD Project Red) امروز به طور رسمی ساخت بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 را با انتشار یک توئیت جدید تائید کرد. علاوه بر این، ما با خبر شده‌ایم که این بخش قرار است تا پس از انتشار بسته‌های الحاقی رایگان و همچنین محتویات پس از عرضه‌ی بخش تک‌نفره در دسترس قرار گیرد.
بازی Cyberpunk 2077 بدون شک عنوانی است که مردم برای تجربه‌ی آن لحظه شماری می‌کنند. ساخته‌ی جدید توسعه دهندگان The Witcher 3 یک بازی نقش آفرینی جهان باز اول شخص است که به شما اجازه می‌دهد تا رویا‌های سایبرپانکی خود را به حقیقت تبدیل کنید. با توجه به سابقه‌ی استودیوی سی‌دی‌پراجکت رد، بازی‌بازان انتظار دارند که بخش داستانی و تک‌نفره‌ی این عنوان نیز به خوبی و یا حتی بهتر از The Witcher 3 باشد.

اما نکته‌ی جالب این است که علاوه بر بخش تک‌نفره، این استودیوی لهستانی در گذشته اعلام کرده بود که Cyberpunk 2077 ممکن است دارای یک بخش چندنفره‌ نیز باشد. باید یادآوری کنیم که سی‌دی پراجکت رد تاکنون برروی محتویات چندنفره کار نکرده است و این اولین تجربه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود.

اگر اخبار پیرامون این بازی را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که توسعه دهندگان در این یک ماه اخیر اطلاعات زیادی را از ساخته‌ی خود به اشتراک گذاشته‌اند. حال از آن‌جایی که در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی Cyberpunk 2077 هستیم، سی‌دی‌ پراجکت رد تصمیم گرفته است تا با انتشار یک آگهی استخدامی برای ساخت بخش چند‌نفره و همچنین مشخص کردن بازه‌ی زمانی عرضه‌ی آن، به تمام شایعات و بحث‌ها پایان دهد:

نقل‌قول:
تاکنون تنها چیزی که در مورد بخش چندنفره گفته بودیم این بود که در حال بررسی آن‌ هستیم. حال که به تاریخ انتشار بخش «تک‌نفره‌ی» Cynerpunk 2077 در آپریل ۲۰۲۰ نزدیک‌تر می‌شویم، می‌خواهیم خبر ساخت بخش چندنفره را رسماً تائید کنیم! پس اگر قصد کمک به ما را دارید به این‌جا مراجعه کنید.
برنامه‌ی فعلی ما این است که اول Cyberpunk 2077 را در آپریل منتشر کنیم، سپس برای آن بسته‌های الحاقی (رایگان) و محتویات پس از عرضه‌ی تک‌نفره بسازیم و زمانی که این کار به پایان رسید، شما را به یک بخش چندنفره‌ی هیجان انگیز دعوت خواهیم کرد.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.