Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی فیزیکی بازی AI: The Somnium Files با تاخیر به بازار ارسال می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی فیزیکی بازی AI: The Somnium Files با تاخیر به بازار ارسال می‌شود

 [تصویر:  ai-tsf-250x119.jpg]

اگر بی‌صبرانه منتظر تهیه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی AI: The Somnium Files بودید، خبر بدی برای شما داریم. براساس اخبار منتشر شده، این نسخه از بازی با یک هفته تاخیر به بازار عرضه می‌شود. البته تاریخ انتشار نسخه‌ی دیجیتالی بازی تغییر نکرده است؛ پس اگر نمی‌خواهید بیش از این منتظر بمانید، می‌توانید نسخه‌ی دیجیتالی بازی را تهیه و آن را در اولین فرصت تجربه کنید.



بازی AI: The Somnium Files، جدیدترین ساخته‌ی خالق مجموعه‌ی عجیب و جذاب Zero Escape، در جریان مراسم Anime Expo سال ۲۰۱۸ معرفی شد. داستان بازی در آینده‌ی نزدیک و در شهر توکیوی ژاپن جریان دارد؛ جایی که کاراگاه Date باید با دنبال کردن سرنخ‌ها در دنیای واقعی و سفر به ضمیر ناخودآگاه افراد و جست و جوی رویاها و خاطرات آن‌ها، پرونده‌های جنایی مختلف را حل کند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که جنازه‌ی یک زن جوان در یک شب بارانی برروی چرخ و فلک در یک شهربازی متروکه پیدا می‌شود. در کنار چشم چپ این زن که خالی شده، آثار ضربات متعدد چاقو برروی بدن او کاملا مشهود است. کاراگاه جوان، Kaname Date، به صحنه ارسال می‌شود. او که این زن جوان را از قبل می‌شناسد، بلافاصله پس از ورود به صحنه شروع به شنیدن صداهای عجیب از درون چرخ و فلک می‌کند.

بازی AI: The Somnium Files در تاریخ ۲۶ شهریور ماه سال جاری (۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت جهانی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه‌ی فیزیکی این بازی با یک هفته تاخیر به بازار ارسال می‌شود.  شما می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.