Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی نینتندو سوییچ Overwatch با نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی نینتندو سوییچ Overwatch با نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد

[تصویر:  Overwatch-768x432-250x141.jpg]

در همان دقایق آغازین دایرکت اخیر نینتندو، مشخص شد که بازی محبوب بلیزارد (Blizzard) یعنی Overwatch به زودی به جمع عناوین نینتندو سوییچ ملحق خواهد شد. حال به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد نرخ فریم، رزلوشن و همچنین توسعه دهنده‌ی این پورت منتشر شده است.

آقای وس یاناگی (Wes Yanagi)، تهیه کننده‌ی Overwatch، در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوروگیمر در مورد جزئیات مربوط به عملکرد نسخه‌ی نینتندو سوییچ صحبت کرد:

نقل‌قول:
زمانی که کار برروی این پروژه را آغاز کردیم، در واقع می‌خواستیم تا همان تجربه‌ی معتبر Overwatch را ارائه دهیم. هدف ما این بود که بازی به صورت روان اجرا شود و ظاهر آن نیز مورد رضایت ما باشد. به همین خاطر، بازی با نرخ فریم ۳۰ و در حالت‌های داک و دستی به ترتیب در رزولوشن‌های ۹۰۰P و ۷۲۰P اجرا می‌شود و عملکرد آن نیز واقعاً روان و سریع است. فکر می‌کنم پس از تهیه و تجربه‌ی بازی با خود خواهید گفت که بله من در حال تجربه‌ی Overwatch هستم.

نکته‌ی مورد توجه در مورد توضیحات ارائه شده، نرخ فریم ۳۰ است. همان‌طور که می‌دانید، Overwatch برروی هر دو کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و سونی با رزولوشن ۱۰۸۰P اجرا می‌شود. علاوه بر این، شاید جالب باشد بدانید که بازی Paladins، عنوانی که شباهت بسیار زیادی با ساخته‌ی چندنفره‌ی بلیزارد دارد، با نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول ترکیبی نینتندو قابل بازی است.

همچنین آقای نزیح فارس (Nazih Fares)، مدیر ارتباطات بلیزارد نیز در توئیتر این موضوع را تائید کرد و توضیح داد که استودیوی آیرون گلکسی (Iron Galaxy) وظیفه‌ی توسعه‌ی این نسخه را بر عهده دارد و بلیزارد «به طور نزدیک» با آن‌ها کار کرده است.

باید اشاره کنیم که آیرون گلکسی در توسعه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ عناوینی نظیر Diablo III: Eternal Collection و The Elder Scrolls V: Skyrim نیز نقش داشته است.

بازی Overwatch هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این در حالی است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان در تاریخ ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸ (۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.