Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سرانجام به‌روزرسان Celeste Chapter 9: Farewell در دسترس قرار گرفت | کاملا رایگان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سرانجام به‌روزرسان Celeste Chapter 9: Farewell در دسترس قرار گرفت | کاملا رایگان

[تصویر:  Celeste-Chapter-9-768x432-250x141.jpg]

سرانجام به‌روزرسان Celeste Chapter 9: Farewell در دسترس طرفداران قرار گرفت که کاملا رایگان است و داستان آن پس از ماجراجویی اصلی سلست (Celeste)، در محیط‌هایی جدید و متنوع جریان دارد. همچنین ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اصلی اضافه شده است که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.



این به‌روزرسان تعداد ۱۰۰ مرحله‌ی جدید را معرفی می‌کند که شامل چالش‌های فراوان، داستان و مدت زمان ۴۰ دقیقه موسیقی جدید است. همچنین، این به‌روزرسان در دسترس تمام کاربران پلتفرم‌های مقصد این بازی در دسترس قرار دارد.

اگر هنوز مرحله‌ی ۹ برای شما آزاد نیست، بایستی به‌روزرسان Celsete Chapter 8: The Core را به اتمام رسانید. همچنین این اقدام با جمع‌آوری منابع کریستال هارت (Crystal Heart) در مراحل B-Side آسان‌تر می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای راحتی کار خود، حالت Assisst را نیز فعال کنید تا به سرعت به مرحله‌ی ۹ دسترسی پیدا نمایید.

بازی Celeste در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی این بازی تحت عنوان «کوهستان،مشکلات…» به قلم مهدی رحیمی را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.