Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی جدیدی برای Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی جدیدی برای Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

[تصویر:  ACOD_DT_keyart_20190909_6PM_CEST_1568022...50x141.jpg]

مدت زمان بسیاری از انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey گذشته است اما شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) طی این مدت، نسبت به انتشار محتوای اضافه برای این عنوان ناامید نشده و همیشه شاهد انتشار بخش‌ها و محتویات جدیدی برای این بازی بوده‌ایم. حال این ماه شاهد انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای Assassin’s Creed Odyssey هستیم که امکانات نوینی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد.

طبق اخبار و گزارش‌های ارائه شده، این به‌روزرسانی نوین که به تازگی در دسترس قرار گرفته است، بازی‌بازان و کاربران را به مرحله‌ی جدیدی تحت عنوان Sokrates دعوت می‌کند که ظاهرا یکی از مامورت‌های جدید سری مراحل The Lost Tales of Greece شناخته می‌شود. بازی‌بازان و کاربران در این مرحله‌ی نوین، به کمک یکی از دوستان خود تحت عنوان Sokrates می‌روند که در انتظار محاکمه‌ی خود است. او هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد و شما به عنوان دوست او وظیفه دارید تا از حقیقت پشت این ماجرا پرده برداشته و مظنون اصلی را پیدا کنید. این مرحله به صورت رایگان در اختیار همه‌ی کاربران بازی Assassin’s Creed Odyssey قرار دارد.

علاوه بر این، طی به‌روزرسانی نوین منتشر شده، حالت جدیدی تحت عنوان Discovery Tour به بازی اضافه می‌شود که بسیاری از بازی‌بازان و کاربران انتظار آن را می‌کشیدند. شما در این حالت قادر خواهید بود تا در تمام یونان باستان بدون هیچ دردسر و درگیری گشت بزنید. این حالت ابتدا در بازی Assassin’s Creed Origins دیده شد که با استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران رو به رو شد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان RPG + Assassin’s Creed ، یک ترکیب جادویی | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed: Odyssey را مطالعه کنید. نقد ویدئویی این بازی نیز برای شما در این نشانی مهیا شده است. برای اطلاع از عملکرد عمومی این بازی نیز می‌توانید به تحلیل فنی آن در اینجا مراجعه کنید.