Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کپکام در حال ساخت بازی جدیدی از سری Mega Man است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کپکام در حال ساخت بازی جدیدی از سری Mega Man است

[تصویر:  MegaMan11_Art_png_jpgcopy-ds1-670x474-co...50x177.jpg]

سال گذشته، شرکت کپکام (Capcom) بازی Mega Man 11 را منتشر کرد و این عنوان توانست با استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدین مواجه شود. حال به نظر می‌رسد شرکت کپکام در حال توسعه‌ی نسخه‌ای جدید از این سری است.

آقای کازوهیرو سوچیا (Kazuhiro Tsuchyia)، تهیه‌کننده‌ی سری Mega Man در گفتگو با وب‌سایت Rockman Corner، این خبر را تایید کرد.

وی اظهار داشت:

نقل‌قول:
عناوین بسیاری وجود دارند که من شخصا می‌خواهم روی آن‌ها کار کنم، اما در حقیقت تصمیم ساختن بازی بعدی از سری Mega Man از قبل گرفته شده است. من فقط دوست دارم جزئیاتی خاص را برای مدتی پنهان کنم. لطفا تا زمانی که به طور رسمی آن را معرفی کنیم، صبر کنید. همچنان من فکر می‌کنم که چیزی به عنوان نسخه‌ی فرعی در سری Mega Man وجود ندارد. هر بازی یک نسخه‌ی اصلی مربوط به خودش است. وقتی در مورد Mega Man صحبت می‌شود، همیشه افرادی هستند که به شخصیت «X» فکر می‌کنند و همچنین افرادی وجود دارند که به شخصیت «EXE» فکر خواهند کرد. من فکر می‌کنم به این دلیل است که مفهوم هر کدام از عناوین Mega Man در طول زمان تغییر یافته است. به همین دلیل ما نمی‌خواهیم آینده‌ی هیچ سری را  انکار کنیم.

بازی Mega Man 11 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و با عنوان «بازگشت موفق ربات محبوب» به قلم امیرمهدی نامجو مطالعه بفرمایید.