Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: موسیقی گیمفا | موسیقی‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

[تصویر:  mw2-ost.jpg]

سلام خدمت کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد و روزهای تابستانی داغ و خوبی را سپری کنید. با بخش جدید «موسیقی‌ گیمفا» همراه شما هستیم. به مانند گذشته، در این بخش سعی داریم تا موسیقی متن بازی‌های ویدئویی محبوب شما را تهیه کرده و برای دانلود قرار دهیم. در جدیدترین قسمت به سراغ موسیقی‌های بازی محبوب Call of Duty: Modern Warfare 2 رفته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

Call of Duty: Modern Warfare 2 دومین نسخه از سری محبوب و موفق  Modern Warfare و ششمین نسخه از سری تیراندازی Call of Duty است که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. این بازی خیلی زود توانست رکوردها فروش را جابجا کرده و در عرض ۲۴ ساعت حدود ۵ میلیون نسخه در آمریکای شمالی به فروش برساند. بر اساس اخرین گزارشاتی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 موفق شد تا در مجموع ۲۲ میلیون نسخه به فروش برساند که نشان از محبوبیت بالای آن در نزد بازی‌بازان دارد.
به جرات می‌توان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را کی از بهترین‌های این سری به شمار آورد. صرف نظر از گرافیک و جلوه‌های بصری یا گیم‌پلی، موضوعی که باعث شد تا این بازی به یک عنوان خاص و موفق تبدیل شود موسیقی‌های خاص و منحصر بفرد آن بوده‌اند؛ موسیقی‌هایی که توسط هانس زیمر و لورن‌بالف ساخته شده‌اند.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در قسمت جدید آلبوم موسیقی‌های رسمی بازی به همراه موسیقی‌های متن Call of Duty Modern Warfare 2  که شامل ۴۴ قطعه می‌شود را قرار دهیم. شما می‌توانید موسیقی‌های بازی  Call of Duty: Modern Warfare 2 را در قسمت پایین دانلود کنید:

[تصویر:  81OAYNUE2bL._SS500_.jpg]

دانلود آلبوم موسیقی‌های رسمی Call of Duty: Modern Warfare 2 با کیفیت FLAC (شامل ۱۶ ترک)
دانلود آلبوم موسیقی‌های متن Call of Duty: Modern Warfare 2 با کیفیت ۳۲۰ (شامل ۴۴ ترک)

خیلی هم عالی . میتونه به‌مراتب بخش خیلی جالبی باشه . واقعا بعضی از بازی‌ها موسیقی‌های به‌شدت قوی دارن .. ممنون ادمین جان
خسته نباشی داداش خیلی وقت بود که موسیقی های بازی رو گوش نداده بودم گل سرسبدشونم اینا بودن
 Opening Titles
Exodus
 Assaulting the Submarine Base
 Escape from the Safehouse - Loose
The Enemy of My Enemy is My Friend
مطلب جالی بود واقعا ، لذت بردم از شنیدن بعضی از این موزیک ها
به شدت تاثیر گذار و احساسی و خاطر انگیز و هرچی کلمه میشه درموردش به کار برد؛ بود.
واقعا نسل هفتم نسل طلایی بود برای من بشخصه و همانندش قطعا ظهور نخواهد کرد. داستان های کاریزماتیک و درگیرکننده از صفات بارز نسل هفتم بود. آی پی هایی که مردند و نموندن در کنارمون. روحشون شاد و دست شما هم درد نکنه!
(10-01-2019, 08:26 PM)Edge And Christian نوشته است: [ -> ]به شدت تاثیر گذار و احساسی و خاطر انگیز و هرچی کلمه میشه درموردش به کار برد؛ بود.
واقعا نسل هفتم نسل طلایی بود برای من بشخصه و همانندش قطعا ظهور نخواهد کرد. داستان های کاریزماتیک و درگیرکننده از صفات بارز نسل هفتم بود. آی پی هایی که مردند و نموندن در کنارمون. روحشون شاد و دست شما هم درد نکنه!

خواهش میکنم دوست گرامی

بسیار خوشحالم که از مطلب خوشتون اومده. دقیقاً با نظرتون موافقم. نسل هفتم کلاً نسل شاهکارها بود
ممنونم عالی بود، من همیشه  سایت تون رو دنبال میکنم
سئوی سایت تون هم عالیه  113
بسیار عالی بود، من همیشه  سایت تون رو دنبال میکنم

سئو سایت شما هم عالیست