Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی The Last of Us Part 2 به زودی معرفی می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی The Last of Us Part 2 به زودی معرفی می‌شود

[تصویر:  last-of-us-part-ii-1166240-1280x0-768x431.jpeg]

سرانجام هفته‌ی آینده پس از مدت‌ها سکوت، شرکت سونی (Sony) رویدادی را برای بازی به شدت مورد انتظار The Last of Us Part 2 برگزار می‌کند که زمزمه‌های برپایی قسمت جدیدی از State of Play در کنار آن، موجب هیجان‌زده شدن طرفداران شده است. همچنین به تازگی متوجه شدیم که این بازی در مراسم Madrid Game Show 2019 به نمایش گذاشته خواهد شد. با این تفاسیر شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی این بازی منتشر شده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

تعدادی از طرفداران و منابع مرتبط با شرکت سونی اظهار داشتند که این نسخه‌ی بتا به زودی معرفی و منتشر خواهد شد. احتمال صحت داشتن این موضوع زمانی پررنگ‌تر می‌شود که احتمالا استودیوی ناتی داک (Naughty Dog) چندان خواستار نشان دادن بخش تکنفره‌ی آن نیست؛ زیرا این بازی تا زمان انتشار فاصله دارد و در حال حاضر تمرکز شرکت سونی برروی Death Stranding است. به طور حتم رونمایی از نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی آن می‌تواند این خلا را پر کند و یکی از راه‌هایی است که طرفداران را تا حدودی راضی نگه می‌دارد.
لازم به ذکر است که دیر یا زود شاهد نمایشی جدید از این بازی خواهیم بود و انتشار این نسخه می‌تواند به هیجان طرفداران بیافزاید. اما بهتر است در حال حاضر این موضوع را در حد شایعه تصور کنید و به طور حتم اکثر طرفداران این بازی خواستار نمایشی از بخش داستانی آن هستند.
بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن در بهار سال آینده نیز منتشر شده است. شما می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به منظور مطلع شدن از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقاله‌ی آن تحت عنوان وجه تمایز ناتی‌داگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.