Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Death Stranding تنها در سه سال توسط یک تیم ۸۰ نفره ساخته شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Death Stranding تنها در سه سال توسط یک تیم ۸۰ نفره ساخته شده است

[تصویر:  death-stranding-4-768x430.jpg]

تا به الان بازی منحصر به فرد و خاص Death Stranding با تصاویر و ویدئوهای خود، توجه‌ افراد زیادی را جلب کرده است. هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding، نیز در این راستا اطلاعات و جزئیات مختلفی از این عنوان را فاش می‌کرد. حال به تازگی او اطلاعاتی از تیم سازنده و تعداد آن‌ها منتشر کرده که می‌تواند برای طرفداران این بازی جالب و جذاب باشد.
به نظر می‌رسد که ساخت چنین بازی بزرگ و قدرتمندی نیاز به تیم‌های پرتعداد و مختلف دارد تا نیروی کافی برای ادامه پروژه را داشته باشند. اما طبق گفته‌های کوجیما این موضوع برخلاف تصور بازی‌بازان و کاربران است. طی مصاحبه‌ای که اخیرا با آقای کوجیما صورت گرفته شد، او اعلام کرده که تیم سازنده‌ی بازی Death Stranding تنها از ۸۰ نفر تشکیل شده است که این واقعا حیرت‌انگیز و جالب شناخته می‌شود. او بیان می‌کند که همیشه در ساخت و ساز بازی‌های خود سریع تصمیم می‌گیرد و آن را عملی می‌کند که در بازی Death Stranding نیز شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم. قابل ذکر است که برخلاف بازی Metal Gear Solid 5، آقای کوجیما نیازی به ساخت یک موتور جدید بازی‌سازی نداشته است و به جای این کار، از موتور Guerrilla Games’ Decima استفاده کرده و پروژه را به سرعت پیش برده است. او در این‌باره می‌گوید:
نقل‌قول:
درباره‌ی من اشتباه نکید، من همیشه یک آدم سریع در کارهایم هستم. واقعا الان سه سال شد؟ من در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعاتی از شرکت سونی منتشر کنم. این پروژه امکان داشت ۸ الی ۱۰ سال طول بکشد. بازی Cyberpunk به مدت ۸ سال است که در حال ساخت و توسعه است. من یک بازی در سه سال ساختم. من برای ساخت بازی Metal Gear Solid 5 نیاز به زمان بیشتری داشتم چراکه در ابتدا باید یک موتور جدیدی را به وجود می‌آوردم.
اگر به همان سه سال پیش بازگردید، می‌فهمید که من همان موقع هم برروی طراحی بازی بسیار حساس بودم تلاش‌های زیادی برا این بخش می‌کردم. به‌طور کلی دوست دارم تا بازی‌ها را به صورت بهینه بسازم و از کمترین زمان ممکن استفاده کنم.
یکی از دلایلی که باعث می‌شود کارها سریع پیش برود این است که من تمامی کارهای طراحی، ساخت و برنامه‌ریزی را خودم انجام می‌دهدم و تمامی این عوامل، من را مجبور می‌کنند تا سریع باشم. قابل ذکر است که برخلاف تیم‌های بزرگ بازی‌سازی که از ۳۰۰ تا ۶۰۰ نفر تشکیل شده‌اند، تیم ما تنها ۸۰ عضو داشت که این نکته یکی از عواملی بود که ما در ساخت این بازی به زمان زیادی نداشتیم.

واقعا جالب است که تیم سازنده‌ی بازی بزرگی مثل Death Stranding تنها ۸۰ عضو داشته و تمامی این کارها را در ۳ سال انجام شده است. بازی Death Stranding قرار است که در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید، می‌توانید با دنبال کردن این نشانی، از آخرین اخبار مربوط به این عنوان آگاه شوید.
در ضمن اگر همچنان نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری از این بازی بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که تحلیل ویدئوی گیم‌پلی منتشر شده از این بازی در جریان کنفرانس TGS 2019 را در از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا با قلم ریبین قهرمانی و با عنوان «دیداری با ناگفته‌ها | تحلیلی بر ویدئوی جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding» مطالعه کنید. برای مشاهده و دریافت تریلر گیم‌پلی منتشر شده از بازی Death Stranding در طی مراسم TGS 2019، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.
همچنین شایان ذکر است که اگر جزو هواداران پر و پا قرص این بازی اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی جدیدی که تحت عنوان «نقطه‌ی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمی‌دانیم» برروی سایت قرار گرفته را از طریق این صفحه‌ مطالعه کنید.

سه سال هم زمان کمی نیست.
به نظر بازی جالبی میاد. منتظرشم