Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رسمی؛ نمایشگاه E3 مرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رسمی؛ نمایشگاه E3 مرد

[تصویر:  Akpicz-768x432.jpeg]

نمایشگاه E3 در ابتدا قالبی رسمی، تجاری و اجتماعی بود که با گذشت زمان به یک غول رسانه‌ای و تبلیغاتی تبدیل شد. طی دهه‌ی گذشته این نمایشگاه خود را به مهمترین رویداد صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل کرد ولی اکنون نمی‌توان کم اهمیت شدن آن را انکار کرد. نمایشگاه E3 در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات و اکنون متاسفانه چراغ آن بسیار کم فروغ شده است که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.

همان‌طور که مطلع هستید، ما در دورانی به سر می‌بریم که شرکت‌های سونی (Sony)، مایکروسافت (Microsoft) و نینتندو (Nintendo) دیگر چندان به نمایشگاه بزرگی مانند E3 به منظور هیجان‌زده کردن طرفداران احتیاج ندارند. شرکت نینتندو در سال جاری توانست با برگزاری قسمت‌های متعددی از Nintendo Direct، طرفداران را راضی نگه دارد و شرکت سونی با تمرکز خود برروی نسل آینده و کنسول پلی‌استیشن ۵، کاملا نمایشگاه E3 2019 را نادیده گرفت. به نظر می‌رسد ناشرین این صنعت به ساز خود می‌رقصند و این موضوع به تنهایی نشان می‌دهد که تا چه مزان مدیران نمایشگاه E3 در حال دست و پا زدن هستند تا این نمایشگاه را سر زبان‌ها نگه دارند.
شرکت اینترتینمنت سافتور اسوسی‌ایشن (Entertainment Software Association) یا به اختصار ESA، سازمان پشت صحنه‌ی برگزاری E3، اعلام نمود که به دنبال «ایجاد تغییراتی در این نمایشگاه است» و آن را در سال آینده تبدیل به «مراسمی برای گردآوری طرفداران، اصحاب رسانه و مخصوصا سازندگان محتوا در وب‌سایت‌ها» خواهد کرد. به بیانی دیگر این سازمان در نظر دارد تا بر اشخاص مشهور اینترنت به جای ناشرها و تولیدکنندگان کنسول‌ها تمرکز کند. به طور دقیق‌تر، نمایشگاهی که تاکنون با آن آشنا بوده‌ایم، اساسا مرده و زیر خاک دفن شده است.
این سازمان اعلام و تصدیق کرد که درهای این مراسم به غیر از اشخاص مشهور در اینترنت، به ۱۰۰۰۰ نفر به طور عمومی باز خواهد بود و این رقم ممکن است در آینده تا ۲۵۰۰۰ نفر نیز افزایش یابد.