Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیش دانلود بازی Luigi’s Mansion 3 در دسترس قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  a4q3_luigis-mansion-3_2019_06-11-19_002_600-1.jpg]
جدیدترین ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی نکست لول گیمز (Next Level Games) یعنی Luigi’s Mansion 3 حدودا تا یک ماه دیگر در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار خواهد گرفت و افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی آن هستند. حال به تازگی استودیوی سازنده اعلام کرده که بازی Luigi’s Mansion 3 هم‌اکنون برای دانلود در دسترس قرار گرفته و از حجم آن رونمایی کرده است.

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های معرفی شده در مراسم E3 2019 را Luigi’s Mansion 3 دانست که قطعا افراد زیادی برای تجربه‌ی آن بی‌صبرانه منتظر هستند. اتفاقات بسیاری برای شخصیت لوییجی (Luigi) در این بازی معمایی رخ می‌دهد و او پس از چند مرحله شجاعت بیشتری به دست آورده و به ترس خود غلبه می‌کند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که لوییجی، ماریو و دوستان به یک هتل لوکس دعوت می‌شوند.
حال به تازگی بازی Luigi’s Mansion 3 برای دانلود در فروشگاه Switch eShop در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های بازی را از الان دریافت کرده و منتظر عرضه‌ی رسمی آن باشند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، حجم فایل‌های این بازی دیدنی، ۶٫۳ گیگابایت است و آن‌قدر هم حجم زیادی را اشغال نخواهد کرد. از آنجا که شرکت نینتندو معمولا قصد ندارد تا از زمان گلد شدن بازی‌های خود خبر دهد، به نظر می‌رسد این خبر به نوعی از به اتمام رسیدن مراحل ساخت بازی حکایت می‌کند که بسیار خوشحال کننده به نظر می‌رسد.
بازی Luigi’s Mansion 3 در تاریخ ۱ آبان ماه سال جاری (۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. باید اعلام کنیم که علاوه بر بخش تک‌ نفره‌ی داستانی در این بازی، بازی‌بازان و کاربران شاهد یک حالت دیوانه وار چند نفره تحت عنوان ScareScraper نیز هستند. در این بخش، شما می‌توانید اهداف متفاوتی را در محدوده‌ی زمانی تعیین شده و محدود به پایان برسانید. این بخش به صورت آنلاین و یا محلی قابل اجرا خواهد بود. شایان ذکر است که تا حداکثر هشت نفر می‌توانند در این بخش شرکت کرده و لذت ببرند.