Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کوجیما در رابطه با جمله‌ی A Hideo Kojima Game و Death Stranding توضیح می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کوجیما در رابطه با جمله‌ی A Hideo Kojima Game و Death Stranding توضیح می‌دهد

[تصویر:  Screenshot_2019-07-23-Death-Stranding-Di...68x401.png]

اگر هنوز هم شک و شبهاتی در رابطه با بازی Death Stranding دارید، کارگردان این بازی توضیح می‌دهد که باید انتظار چه چیزی را داشته باشید.
زمانی که جمله‌ی A Hideo Kojima Game را برروی تصویر رسمی یک بازی مشاهده می‌کنید، چه مواردی به ذهنتان می‌رسد؟ چه چیزهایی از آن بازی انتظار دارید؟ جدیدترین عنوانی که قرار است جمله‌ی A Hideo Kojima Game برروی آن وجود داشته باشد، بازی Death Stranding است که در آینده برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. البته اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و بازی‌بازان بیش از پیش در شک هستند که باید چه انتظاراتی از این بازی داشته باشند.
از همین رو، کارگردان این بازی در طی توییت‌های مختلفی بیان کرده است که با مشاهده‌ی A Hideo Kojima Game باید انتظار چه مواردی را داشته باشیم. این موارد، البته همگی در رابطه با بازی جدید آقای کوجیما نیز صدق می‌کنند.
نقل‌قول:
زمانی که جمله‌ی A Hideo Kojima Game را مشاهده می‌کنید، یعنی طرح کلی بازی، داستان، تنظیمات، طراحی مراحل، بازیگران، کارگردانی، سختی مراحل، طراحی بصری و … همگی به عهده‌ی من بوده‌اند. اگر ایده‌ی اصلی یک بازی از طرف من نباشد، من به هیچ وجه این جمله‌ را برای آن بازی استفاده نمی‌کنم. ۸ نوامبر به زودی می‌رسد و قرار است که بعد از ۴ سال من بالاخره یک بازی مستقل از طرف خودم عرضه کنم. جا دارد که از تمام کارکنان سونی تشکر کنم که در این راه به من کمک کردند. بیشتر از همه، من از هوادارانم متشکر هستم که کمک کردند دوباره من برگردم.
Death Stranding توسط یک تیم کاملا نوپا توسعه یافته است. بعضی از افراد این تیم، از مدت‌ها قبل با من کار می‌کردند ولی بیشتر آنان کاملا جدید هستند. ما حتی کسانی را در میان خود داریم که برای اولین بار در حال ساخت یک بازی ویدئویی هستند. شما پروژه‌های قبلی من را تجربه کرده‌اید و کیفیت و نوع خاص بازی‌های من را می‌شناسید. این بازی نیز نام A Hideo Kojima Game را یدک می‌کشد؛ پس تضمین می‌کنم که شاهد همان کیفیت و استایل خاص بازی‌های قبلی در این عنوان نیز باشید.

پیشنهاد می‌کنیم که تحلیل ویدئوی گیم‌پلی منتشر شده از این بازی در جریان کنفرانس TGS 2019 را در از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا با قلم ریبین قهرمانی و با عنوان «دیداری با ناگفته‌ها | تحلیلی بر ویدئوی جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding» مطالعه کنید. برای مشاهده و دریافت تریلر گیم‌پلی منتشر شده از بازی Death Stranding در طی مراسم TGS 2019، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید. همچنین می‌توانید مقاله‌ی جدیدی که تحت عنوان «نقطه‌ی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمی‌دانیم» که برروی سایت قرار گرفته را از طریق این صفحه‌ مطالعه کنید. بازی Death Stranding قرار است که در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.