Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی The Last of Us Part 2 Ellie Edition به طور کامل به فروش رفت | نسخه‌ی Collector
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی The Last of Us Part 2 Ellie Edition به طور کامل به فروش رفت | نسخه‌ی Collector Edition آن هم‌چنان در دسترس است

[تصویر:  gggg.png]

طرفداران مدت زمان زیادی را برای دریافت اطلاعات مرتبط با بازی The Last of Us 2 صبر کردند و سرانجام استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog)، از تاریخ انتشار این بازی با انتشار تریلری از آن در جریان جدیدترین قسمت State of Play، رسما رونمایی کرد. در کنار آن، نسخه‌های مختلف این بازی نیز معرفی شد که به ۴ نسخه‌ی مختلف به نام‌های Collector’s Edition، Digital Delux Edition، Standard Edition و Ellie Edition تفکیک می‎شد. بدون شک نسخه‎ی Ellie Edition به دلیل داشتن تجهیزات و ویژگی‌های فراوانی از جمله کوله‌پشتی شخصیت الی (Ellie)، مجسمه‌ و دستبند وی و همچنین آلبوم موسیقی‌های این عنوان در مرکز توجهات قرار گرفت و اکنون مطلع شدیم که این نسخه به طور کامل به فروش رفته است.
درست است که دیگر بازی‌بازن به نسخه‌ی یاد شده دسترسی ندارند ولی خبر خوشحال‌کننده این است که نسخه‌ی The Last of Us Part 2 Collector’s Edition هم‌چنان به منظور پیش‌خرید در دسترس بوده و بهتر است متقاضیان هر چه سریع‌تر برای سفارش آن اقدام کنند. شما می‌توانید آن را از فروشگاه‌های Walmart، Gamestop و Best Buy تهیه کنید.
[تصویر:  .png]

[تصویر:  last-of-us-part-2-collectors.jpg]

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ جمعه، ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به منظور مطلع شدن از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقاله‌ی آن تحت عنوان وجه تمایز ناتی‌داگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.