Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات کامل نسخه‌ی New Light بازی Destiny 2 مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات کامل نسخه‌ی New Light بازی Destiny 2 مشخص شد

[تصویر:  destiny-2-ds1-1340x1340-768x432.jpg]

ما در حال نزدیک شدن به یکی از بزرگترین لحظات تاریخی بازی Destiny 2 در قالب حرکت آن از فروشگاه Battle.Net به استیم (Steam) هستیم. همزمان با این تغییر نسخه‌ی جدید و رایگانی از این بازی با نام Destiny 2: New Light در دسترس بازی‌بازها قرار خواهد گرفت، که امروز استودیوی بانجی (Bungie) پس از مدت‌ها انتظار بالاخره از تمامی محتوای موجود در این نسخه رونمایی کرد.



استودیوی بانجی با انتشار اینفوگرافیکی در اکانت رسمی توییتر خود از تمامی محتوای نسخه‌ی New Light بازی Destiny 2 رونمایی کرد. طبق این اطلاعات بازی‌بازها در این نسخه ماجراجویی‌های خود را با سطح قدرت ۷۵۰ آغاز کرده و می‌توانند به حداکثر سطح قدرت برسند و همچنین به رتبه‌ها و جایزه‌های فصلی رایگانی نیز دسترسی خواهند داشت. در زمینه‌ی بخش داستانی، در Destiny 2: New Light بازی‌بازها بخش داستانی Red War (داستان پایه‌ی بازی Destiny 2) و محتوای داستانی بسته‌های الحاقی Curse of Osiris و Warmind را تجربه خواهند کرد. همچنین در این نسخه از بازی تمامی سلاح‌ها و زره‌های Exotic (قوی‌ترین زره‌ها و سلاح‌های بازی) سال اول، Raidهای سال اول (و تمامی تجهیزات همراه با آن‌ها)، بخش Crucible، مناسبت‌های درون بازی و موارد دیگری دسترسی خواهند داشت.

[تصویر:  destiny%202.jpg]

همچنین قابل ذکر است که بانجی در تویت مجزایی ذکر کرده است که بخش The Reckoning، بعضی از Exoticهای سال دوم بازی (Thunderlord، Arbalest ،Outbreak Perfected، و Bad Juju) و جوایز فعالیت‌های ذکر شده در اینفوگرافیک منتشر شده به جز Exoticهای همراه با آن‌ها در نسخه‌ی New Light قابل دسترسی خواهند بود ولی Subclassهای بسته الحاقی Forsaken بخشی از این نسخه‌ی بازی نخواهند بود.
[تصویر:  1398-07-05-12_08_04-Bungie-Details-Every...-Light.jpg]

قابل ذکر است که بازی‌بازها برای دسترسی به بسته‌های الحاقی Forsaken و Shadowkeep باید آن‌ها را به صورت مجزایی خریداری کنند. بازی Destiny 2: New Light در کنار بسته‌ الحاقی Shadowkeep در تاریخ ۹ مهر (۱ اکتبر ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.