Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رویداد Cataclysm تا شروع فصل بعدی Anthem در بازی باقی می‌ماند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رویداد Cataclysm تا شروع فصل بعدی Anthem در بازی باقی می‌ماند

[تصویر:  anthem-alliance-system-guilds-javelins-7...ptimal.jpg]

استودیوی بایوور با انتشار پیامی اعلام کرده است که بخشی از محتوای رویداد فعلی بازی Anthem یعنی Cataclysm، تا آغاز فصل جدید بازی، همچنان در دسترس کاربران باقی خواهد ماند.



در اکثر بازی‌های آنلاین، تیم سازنده رویدادهای مختلفی در بازه‌های زمانی مشخص و محدود، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. Cataclysm نیز قرار بود یک رویداد موقت و محدود در بازی Anthem باشد. با این حال، تیم سازنده هفته‌ی گذشته اعلام کرد که قصد دارد برنامه‌های پیشین خود برای انتشار محتوای جدید که شامل سه فصل بزرگ می‌شدند را راه کرده و برروی رفع مشکلات اصلی گیم‌پلی بازی و رویدادهای کوچک‌تر، تمرکز کند. با توجه به این که هنوز زمان انتشار هیچ یک از این رویدادهای فصلی و کوتاه مدت جدید بازی Anthem مشخص نشده‌اند، فعالیت‌های زیادی در دسترس بازی‌بازانی که بخش اصلی بازی را به پایان رسانده‌اند، قرار ندارد. به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی بایوور (BioWare) این مشکل را با فعال کردن دوباره‌ی رویداد Cataclysm حل کرده‌اند.

بازی‌بازان و هواداران بازی Anthem می‌توانند تا اطلاع ثانوی، از تجربه‌ی رویداد Cataclysm لذت برده و با کسب واحد پولی مربوط به این رویداد، آیتم‌های تزئینی بیشتری را خریداری کنند. البته برخی از محتوای این رویداد مانند ماموریت‌های روزانه و یا حالت بازی آزاد (Free Roam) دیگر در دسترس قرار ندارند. استودیوی باییور درباره‌ی این تصمیم گفته است:

نقل‌قول:
احتمالا بسیاری از شما متوجه شده‌اید که محتوای رویداد Cataclysm کاملا حذف نشده‌اند. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، رویداد Cataclysm طبق برنامه‌ی قبلی به صورت رسمی به پایان رسید. با این حال، تیم سازنده تصمیم گرفته است بخشی از این رویداد را تا زمان انتشار محتوای جدید، در بازی حفظ کند. موارد زیر تا زمان انتشار به‌روزرسان فصل بعدی در بازی باقی خواهند ماند:
  • بخش The Echoes of Reality رویداد Cataclysm در دسترس شما باقی خواهد ماند تا بتوانید از تجربه‌ی آن لذت ببرید.
  • شما همچنان می‌توانید با انجام ماموریت‌های بخش یاد شده، Crystal کسب کنید.

ما از وجود برخی از مشکلات در رابط کاربری بازی مطلع هستیم. تیم سازنده سخت در تلاش است تا این مشکلات را هر چه سریع‌تر رفع کند. نکات زیر، مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید:
  • ما فروشگاه فصلی بازی را از هفته‌ی آینده به بازی اضافه می‌کنیم تا شما بتوانید Crystalهای باقی مانده‌ی خود را در آن‌جا خرج کنید. البته شما همچنان می‌توانید Crystalهای بیشتری را در طول بازی کسب کنید.
  • نکته‌ی دوم و مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که Crystalهای شما به فصل بعدی منتقل نخواهند شد.
  • در نهایت، ماموریت‌ها و چالش‌های روزانه‌، ماموریت‌های داستانی و حالت بازی آزاد رویداد Cataclysm حذف خواهند شد. Leaderboardها تا شروع فصل بعدی در بازی باقی خواهند ماند ولی اطلاعاتی برروی آن‌ها نمایش داده نخواهد شد.

طبیعی است که این تنها یک راه حل موقت به شمار می‌رود ولی اگر از هواداران بازی Anthem و رویداد Cataclysm هستید، می‌توانید از تجربه‌ی این رویداد برای زمان بیشتری لذت ببرید. امیدواریم استودیوی بایوور بتواند مشکلات بازی را پیش از آغاز فصل جدید رفع و هواداران را با محتوای جدید راضی کند.

بازی Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید نقد و بررسی آن با عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» به قلم امیرمهدی نامجو را مطالعه کنید. همچنین اگر قصد خرید بازی را دارید، توصیه می‌کنیم هایلایت اختصاصی گیمفا از این برای مشاهده کنید تا با نکات مهم پیش از خرید بازی بیشتر آشنا شوید.