Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Grand Theft Auto III به زودی معرفی خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Grand Theft Auto III به زودی معرفی خواهد شد

[تصویر:  wp2038351-768x432.jpg]

نظام رده‌بندی سنی استرالیا مجددا همگان را غافل‌گیر کرد و این بار، بازی محبوب Grand Theft Auto III، رده‌بندی سنی +۱۸ را دریافت کرده است. این در حالی است که بازی یاد شده، سال‌های متمادی بوده که در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد و چه نیازی است که رده‌بندی سنی جدیدی برای آن ثبت شود؟ محتمل‌ترین فرض برای پاسخ به این سوال، انتشار مجدد آن برروی پلتفرم‌های دیگری، مانند کنسول نینتندو سوییچ است که در ادامه به مرور این موضوع خواهیم پرداخت.



انتشار این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ، می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران باشد. اما متاسفانه موضوعی وجود دارد که فرض مورد نظر را نقض می‌کند؛ زمانی که این بازی در سال ۲۰۰۱ برای نخستین مرتبه عرضه گردید، به دلیل داشتن محتوایی بزرگسالانه، در استرالیا تحریم شد. سپس این بازی مجددا و با اعمال تغییراتی در آن، با در یافت رده‌بندی سنی +۱۵ مجددا منتشر شد. با این تفاسیر، امکان دارد که نظام رده‌بندی سنی استرالیا به نسخه‌ی اصلی و بدون تغییر آن دست یافته و اکنون اجازه‌ی انتشار آن را صادر کرده است؛ که احتمال انتشار آن برروی کنسول نینتندو سوییج را به شدت کاهش می‌دهد.

اما به هر حال ممکن است که موضوعات یاد شده تنها یک اشتباه باشد و بایستی برای تایید شدن آن‌ها، تا اعلام رسمی توسط استودیوی راکستار (Rockstar) صبر کنیم.