Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در فروشگاه Ghost Recon Breakpoint، همه‌چیز با پول واقعی قابل خرید است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در فروشگاه Ghost Recon Breakpoint، همه‌چیز با پول واقعی قابل خرید است

[تصویر:  ghost-recon-breakpoint-image-5-768x432.jpg]

براساس اطلاعات منتشر شده توسط برخی از کاربران، فروشگاه بازی Ghost Recon Breakpoint تقریبا همه‌چیز را در ازای پول واقعی به شما می‌فروشد. از آیتم‌های تزئینی گرفته تا Skill Point، کافی است سری به این فروشگاه زده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

تنها دو روز تا انتشار جدیدترین نسخه از سری Tom Clancy’s Ghost Recon باقی مانده است. با این حال، اگر از مشترکین سرویس یوپلی پلاس (Uplay Plus) هستید و یا نسخه‌ی Gold یا Ultimate Edition بازی را خریداری کرده‌اید، می‌توانید از همین امروز به سراغ بازی Ghost Recon Breakpoint رفته و آن را تجربه کنید. یکی از کاربرانی که موفق به تجربه‌ی بازی شده، اطلاعاتی جالب و البته نگران کننده‌ از وضعیت خریدهای دورن‌برنامه‌ای این بازی را در اختیار ما گذاشته است.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) قصد دارد بازی Ghost Recon Breakpoint را به یک عنوان سرویس محور تبدیل کند. در کنار سیزن پس سال اول بازی که با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود، این بازی شامل یک سیستم Battle Reward (سیستمی مشابه بتل پس در عناوینی مانند Fortnite) و یک واحد پولی قابل خرید با پول واقعی نیز می‌شود. یکی از کاربرانی که امروز موفق به تجربه‌ی بازی شده است، اطلاعاتی از فروشگاه و وضعیت خریدهای درون‌برنامه‌ای آن را با دیگران به اشتراک گذاشته است.

تیم سازنده مدتی پیش اطلاعاتی از خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی Ghost Recon Breakpoint را منتشر کرده بود. همان‌طور که می‌دانید بازی شامل دو واحد پولی مختلف می‌شود. واحد پولی اول Skell Credits نام دارد که شما می‌توانید این واحد پولی را با تجربه‌ی بازی، انجام ماموریت‌های مختلف و یا در بخش PVP کسب کنید. واحد پولی دوم، Ghost Coins است که برای تهیه‌ی آن، باید به سراغ کیف پول و کارت اعتباری خود رفته و آن را مستیما خریداری کنید. در حال حاضر، قیمت بسته‌های Ghost Coin در بازی به شرح زیر است:
  • ۵ دلار برای ۶۰۰ عدد Ghost Coin

  • ۱۰ دلار برای ۱۳۰۰ عدد Ghost Coin

  • ۲۰ دلار برای ۲۸۰۰ عدد Ghost Coin

  • ۴۰ دلار برای ۵۸۰۰ عدد Ghost Coin

  • ۸۰ دلار برای ۱۲۰۰۰ عدد Ghost Coin
همانند بسیاری از عناوین مشابه، بسیاری از آیتم‌هایی که در فروشگاه بازی Ghost Recon Breakpoint برای فروش قرار گرفته‌اند، آیتم‌های تزئینی مانند لباس، پوسته‌ی سلاح و موارد این‌چنینی هستند. اگرچه این موارد تاثیر مستقیمی در گیم‌پلی بازی ندارند ولی آیتم‌های تزئینی قرار گرفته در بازی به شدت گران قیمت هستند. برای مثال، خرید یک لباس ساده در بازی می‌تواند ۵ یا ۶ دلار برای شما هزینه داشته باشد و این در حالی است که برخی از آیتم‌ها در قالب یک باندل عرضه می‌شوند که هزینه‌ی تمام شده‌ی برخی از آن‌ها، از ۱۰ دلار نیز فراتر می‌رود. شما می‌توانید در تصویر زیر، قیمت برخی از آیتم‌های تزئینی قرار گرفته در فروشگاه بازی را بررسی کنید.

[تصویر:  WCCFghostreconbreakpoint11.jpg]

با این حال، مشکل فروشگاه بازی Ghost Recon Breakpoint تنها به قیمت بالای آیتم‌های موجود در آن خلاصه نمی‌شود. متاسفانه این فروشگاه به شما اجازه می‌دهد به صورت مستقیم مواردی مانند خودروها، سلاح‌ها، مواد اولیه و یا حتی Skill Point مورد نیاز برای آزاد کردن توانایی‌های مختلف را خریداری کنید. در حال حاضر، شما می‌توانید با پرداخت ۲۰ دلار، یک بسته شامل ۶۰ عدد Skill Point را خریداری کنید.

[تصویر:  WCCFghostreconbreakpoint12.jpg]

اگر خرید تقریبا همه چیز در فروشگاه بازی برای شما کافی نیست، بد نیست بدانید که تیم سازنده چیزهای بیشتری را برای شما آماده کرده است. براساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، تیم سازنده قرار است یک Booster جدید را از دو هفته‌ی دیگر به فروشگاه بازی اضافه کند که امتیاز دریافتی شما در بخش Battle Reward را به میزان دو برابر افزایش می‌دهد.
بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ جمعه ۱۲ مهر ماه سال جاری (۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تمامی اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.