Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: محتویات به‌روزرسانی بعدی بازی Monster Hunter World: Iceborne مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
محتویات به‌روزرسانی بعدی بازی Monster Hunter World: Iceborne مشخص شد

[تصویر:  Monster-Hunter-World-Iceborne_Rajang-768x432.jpg]

پس از انتشار یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین بسته‌های الحاقی بازی Monster Hunter World یعنی Iceborne برای کنسول‌های نسل هشتم، حال نوبت به به‌روزرسانی‌های این بازی رسیده و بسیاری از هواداران و طرفداران بی‌صبرانه منتظر آن‌‌ها هستند. استودیوی سازنده به تازگی از محتویات به‌روزرسانی بعدی بازی Monster Hunter World حکایت کرده که ظاهرا منطقه‌ای آتشفشانی به بازی اضافه می‌شود.

با انتشار بازی محبوب و پرطرفدار Monster Hunter World در سال گذشته، سیل عظیمی از هواداران و طرفداران این سبک به سوی بازی مذکور آمدند، به‌طوری که بازی Monster Hunter World به عنوان پرفروش‌ترین بازی شرکت سازنده‌ی خود شناخته شد. می‌توان ادعا کرد که بازی Monster Hunter World هم‌اکنون در اوج محبوبیت تاریخ این سری قرار دارد. البته شایان ذکر است که پشتیبانی عالی شرکت کپکام از این بازی همیشه زبان‌زد عام و خاص بوده است. در همین راستا، به تازگی این شرکت بازی‌سازی اعلام کرده که به‌ واسطه‌ی به‌روزرسانی بعدی، یک منطقه‌ای مملو از آتش و مواد مذاب به بازی اضافه خواهد شد. همچنین پیش از این نیز گفته شده بود که هیولای نوینی تحت عنوان Rajang نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که از ظاهری متناسب با این منطقه برخوردار است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این به‌روزرسانی امکان دعوت کردن از دوستان به گروه بازی خود را به بازی‌بازان و کاربران می‌دهد که بسیاری از افراد خواهان این ویژگی برای عنوان Monster Hunter World: Iceborne بودند.

بازی Monster Hunter: World هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی با نام Iceborne مدتی پیش در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار گرفت. با این حال، کاربران رایانه‌های شخصی باید تا ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی برای تجربه‌ی این بسته‌الحاقی بزرگ منتظر بمانند. در نهایت اگز جزو طرفداران پر و پا قرص این بازی هیولاکشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی بازی Monster Hunter World: Iceborne تحت عنوان «شکار در سرزمین‌های یخ زده | نقد و بررسی Monster Hunter World: Iceborne» را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مطالعه کنید.