Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدت زمان بخش داستانی Avengers اعلام و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدت زمان بخش داستانی Avengers اعلام و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شد

[تصویر:  marvels-avengers-hulk-768x431.jpg]

مدتی است که از تاریخ انتشار و گیم‌پلی بازی مورد انتظار Avengers رونمایی شده و طرفداران پاسخ بسیاری از سوالات خود را در یافته‌اند. اما هم‌چنان مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی Avengers و محتوای این بازی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که طرفداران را مشتاق انتشار اطلاعات بیشتری از آن می‌کند. اکنون ریچ بریگز (Rich Briggs)، مدیر ارشد استودیوی کیستال دانمیکس (Crystal Dynamics)، اعلام کرده است که محتوایی غنی در بازی Avengers، انتظار آن‌ها را می‌کشد که در ادامه به مرور این موضوع خواهیم پرداخت.
ریچ بریگز، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Comicbook اظهار داشت که مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی Avengers، مطابق با عناوین گذشته‌ی این استودیوی خواهد بود و محتوایی غنی انتظار آن‌ها را خواهد کشید. همچنین، محتوای اضاقی بیشتری نیز پس عرضه‌ی این بازی، به آن اضافه خواهد شد. وی در این خصوص توضیح داد:
نقل‌قول:
من معتقد هستم که مدت زمان به اتمام رساندن این بازی، به عمق تجربه‌ی بازی‌بازان بستگی خواهد داشت. در نتیجه اگر شما نگاهی را به بازی‌های گذشته‌ی استودیوی ما داشته باشید، بخش داستانی آن‌ها را می‌توانید در حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت به اتمام رسانید. اما اگر به دنبال کشف تمام محتوای این بازی‌ها مانند مجموعه‌ی Tomb Raider باشید و بیشتر مراحل فرعی و فعالیت‌ها را به اتمام رسانید، به اتمام رساندن آن‌ها چیزی در حدود ۳۰ ساعت به طول می‌انجامد. با این تفاسیر، مدت زمان به اتمام رساندن این بازی نیز مطابق با عناوین گذشته‌ی ما خواهد بود و در حال حاضر، زمان دقیقی را برای آن اعلام نمی‌کنیم. به علاوه، شما می‌توانید در آینده انتظار محتویات اضافه‌ی بیشتری را حول محور داستان و ابرقهرمان‌های آن داشته باشید.

از این موضوعات که بگذریم، اسکات آموس (Scott Amos)، رئیس استودیوی کریستال دانمیکس، پس از رونمایی از شخصیت کامالا کان (Kamala Khan) و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Gamespot اعلام کرد که هدف بازی Avengers، درگیر کردن بازی‌بازان در جریان تمام بخش‌های بازی است. وی در این خصوص توضیح داد:
نقل‌قول:
ما هرگز نمی‌خواهیم بازی‌بازان با تجربه‌ی Avengers، احساس خستگی کرده و فعالیتی را برای به اتمام رساندن نداشته باشند. ما از عناوین شگفت‌انگیز بسیاری آموختیم که چه مواردی را بایستی در بازی استفاده کنیم. همچنین، آموختیم که بازی‌بازان چگونه می‌توانند به تجربه‌ی محتوای گنجانده شده در بازی بپردازند. سوال اصلی این بود که چگونه می‌توانیم آن‌ها را به طور هوشمندانه‌ای درگیر بازی کنیم و به مدت زمانی که برای تجربه‌ی بازی صرف می‌کنند، ارج نهیم؟ این سوال دقیقا اقدامی است که ما در نظر داریم تا آن را به واقعیت تبدیل کنیم و اگر خواهان محتوای بیشتری باشید، آن‌ها را برای شما فراهم خواهیم کرد.

همچنین وی اشاره داشت که ابرقهرمان‌های بسیاری وجود دارد که توسعه‌دهندگان Avengers، می‌توانند آن‌ها را در آینده به این بازی اضافه کنند و استودیوی کریستال دانمیکس، پس از عرضه‌ی این عنوان، بازخوردهای بازی‌بازان را مد نظر قرار خواهد داد. وی بیان داشت:
نقل‌قول:
من برای محتویات اضافه و ابرقهرمان‌هایی که می‌خواهیم در آینده به Avengers اضافه کنیم، هیجان‌زده هستم. امیدوارم که پس از انتشار این بازی، طرفداران خواستار محتوای بیشتری باشند. تیم مدیریتی ارتباطات و جامعه مجازی خارق‌العاده، از مزیت‌های استویدیوی کریستال دانمیکس به شمار می‌روند؛ که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانیم به راحتی با طرفداران ارتباط برقرار کرده و به حرف‌های آن‌ها گوش و واکنش دهیم.

همچنین وی اظهار داشت که اضافه شدن ظواهر ثانویه‌ی ابرقهرمان‌ها، هم‌چنان در مرحله‌ی گفتگو و بحث قرار دارد. احتمالا این موضوع بدین معنی است که اگر طرفداران بیشتری خواهان آن باشند، ممکن است در آینده رنگ واقعیت به خود بگیرد.
بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا منتشر شود. علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌ی مرتبط با این بازی، تحت عنوان «قهرمانان گمنام | ۵ قهرمانی که دوست داریم در Avengers ببینیم» را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.