Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ویژگی Remote Play Together به‌زودی به استیم اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویژگی Remote Play Together به‌زودی به استیم اضافه خواهد شد

[تصویر:  Steam.jpg]

آقای نیتن دارکو (Nathan Darko)، سازنده‌ی بازی مستقل Guard Duty با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود تایید کرد که ویژگی Remote Play Together به زودی برروی پلتفرم استیم عرضه می‌شود.



آقای دراکو تصویری از پیام منتشر شده از سوی شرکت ولو را با هواداران به اشتراک گذاشته است. شرکت ولو در این پیام که برای توسعه دهندگان ارسال شده، بیان کرده است:

نقل‌قول:
دلیل انتشار این پیام این است که به شما درباره‌ی ویژگی جدیدی که به زودی به استیم اضافه می‌شود، اطلاع دهیم.
بازی‌های چندنفره‌ی آفلاین شما به زودی ارتقا پیدا می‌کنند تا به صورت خودکار از ویژگی Remote Play Together پشتیبانی و استفاده کنند. Remote Play Together ویژگی جدید پلتفرم استیم است که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد عناوین آفلاین خود را به صورت چندنفره و از طریق اینترنت در کنار یکدیگر تجربه کنند. ما باور داریم که این ویژگی می‌تواند برای بازی‌بازان و توسعه دهندگان بسیار ارزشمند باشد و به همین دلیل، ما نسبت به برگزاری بتا برای این ویژگی بسیار هیجان‌زده هستیم.

نقل‌قول:
تمامی بازی‌های چندنفره‌ی آفلاین، کوآپ آفلاین و بازی‌هایی که از قابلیت Split Screen پشتیبانی می‌کنند، به صورت خودکار به بتای Remote Play Together اضافه خواهند شد. بتای این ویژگی در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برگزار خواهد شد.

این نکته را باید در نظر بگیریم که این اولین باری نیست که چنین قابلیتی در دسترس کاربران و بازی‌بازان قرار می‌گیرد. شرکت سونی مدتی پیش ویژگی Share Play را در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار داده بود و کاربران رایانه‌های شخصی نیز از مدتی پیش به ویژگی NVIDIA GameSteam Co-Op دسترس پیدا کرده بودند.

با این حال، اضافه شدن این ویژگی به پلتفرمی مانند استیم و پشتیبانی خودکار آن از تمامی عناوینی که شامل بخش چندنفره‌ی آفلاین می‌شوند، می‌تواند برای بسیاری از بازی‌بازان مفید و بسیار هیجان‌انگیز باشد. بتای ویژگی Remote Play Together در تاریخ ۲۹ مهر ماه سال جاری (۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برگزار خواهد شد.