Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Battlefield V در سه نوبت طی ماه جاری رایگان خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Battlefield V در سه نوبت طی ماه جاری رایگان خواهد شد

[تصویر:  Battlefield.png]

به مناسبت رویداد Battlefest، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی دایس (Dice) تصمیم گرفتند به عنوان میزبانان این رویداد و توسعه دهندگان مجموعه‌ی Battlefield، آخرین نسخه‌ی این مجموعه را در سه نوبت طی ماه جاری، به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار دهند. اولین نوبت نیز از امشب آغار شده و شما می‌توانید به صورت رایگان تا سه روز دیگر به تجربه‌ی Battlefield V بپردازید.



بر اساس اطلاعات منتشر شده، در نوبت اول که از امشب یعنی ۱۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۰ اکتبر ۲۰۱۹) آغاز می‌گردد و تا ۲۱ مهر ۱۳۹۸ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت. شما در این نوبت رایگان، می‌توانید به صورت رایگان به تجربه‌ی بخش آنلاین و مود Rush پرداخته و به حمله به اهداف دشمن و یا دفاع از پایگاه‌های خود بپردازید. اکثر نقشه‌های بخش آنلاین بازی Battlefield V از جمله Operation Underground که به تازگی در دسترس دارندگان این اثر قرار گرفته است، در دسترس تجربه کنندگان این نوبت رایگان قرار خواهد داشت. شما با تکمیل چالش‌های هفتگی این نوبت، می‌توانید ظاهر Captain Hadlow برای خودروی Stug IV باز کنید.

نوبت دوم نیز در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۷ اکتبر ۲۰۱۹) آغاز و تا تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ (۲۰ اکتبر ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت. شما در نوبت دوم به تجربه‌ی بخش Infantry-Focused Conquest اما تنها در نقشه‌های Operation Underground ،Rotterdam ،Devastation ،Marita و  Arras می‌پردازید. شما می‌توانید با تکمیل چالش‌های هفتگی این نوبت، به سلاح Trench Carbine دسترسی پیدا کنید.

نوبت سوم که در آن به تجربه‌ی بخش Grand Operations می‌پردازید از تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۸ (۲۴ اکتبر ۲۰۱۹) آغاز و تا تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۸ (۲۷ اکتبر ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت. بخش Grand Operations دارای چندین حالت مختلف در یک نبرد بوده و شما می‌توانید در این بخش به تعداد بسیار زیاد و متنوعی از سلاح‌ها و وسایل نقلیه دسترسی پیدا کنید. در نوبت رایگان سوم، شما تنها به نقشه‌های Twisted Steel ،Narvik ،Hamada ،Rotterdam و Panzerstorm دسترسی پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید با تکمیل پالش‌های نوبت سوم، به دستگاه ضد هوایی Fliegerfaust دسترسی پیدا کنید.

هم‌اکنون امکان پیش دانلود نسخه‌ی رایگان و آزمایشی Battlefield V به مناسبت رویداد Battlefest برروی کنسول‌های پلی‎استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی وجود دارد.