Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سرورهای خصوصی در Sea of Thieves راه‌اندازی خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سرورهای خصوصی در Sea of Thieves راه‌اندازی خواهند شد

[تصویر:  SeaOfThieves-ds1-670x377-constrain-250x141-1.jpg]

Sea of Thieves این امکان را به شما می‌دهد اختصاصا با دوستان خود گروهی تشکیل داده و به فتح دریاها بپردازید اما اساسا این دریا‌ها تبدیل به غرب وحشی شده‌اند. در واقع سرورهای بازی Sea of Thieves کاملا عمومی بوده و شما در کنار دوستان خود، با بازی در کنار افرا غریبه نیز می‌پردازید که گاهی مواقع باعث ایجاد مشکلاتی در روند انجام بازی می‌شوند، اما به‌زودی طی به‌روزرسان آینده‌ی بازی Sea of Thieves، امکان ساخت سرورهای خصوصی به وجود خواهد آمد.



جو نییت (Joe Neate)، تهیه‌ کننده‌ی بازی Sea of Thieves، طی مصاحبه‌ای درباره‌ی تصمیمات استودیوی خود برای اضافه کردن قابلیت ساخت سرورهای خصوصی به اثر خود، اطلاعاتی را در اختیارمان قرار داد.

نقل‌قول:
ما هم در گذشته و همچنین این اواخر در رابطه با پتانسیل سرورهای خصوصی و آینده‌ی Sea of Thieves صحبت کردیم. اضافه کردن قابلیت راه‌اندازی سرور خصوصی در نقشه‌ی راه ماه قرار دارد اما به عنوان الویت اصلی ما برای کار برروی آن به حساب نمی‌آید. با این حال حتما قابلیت راه‌اندازی سرورهای خصوصی را در آینده در بازی Sea of Thieves مشاهده خواهیم کرد.

نییت توضیحات بیشتری را در رابطه با نوع این سرورهای خصووصی ارائه نداد اما توضیح داد که راه‎‌اندازی سرورهای عمومی باعث می‌شوند تا شاهد برگزاری مسابقات و نبردهای PvE در مقیاس بسیار بزرگ باشیم. در حال حاضر یک سرور خصوصی در بازی Sea of Thieves وجود دارد که برپایه‌ی بخش Arena این اثر بوده و توسط جامعه‌ی Sea of Champions هدایت می‌شود. این جامعه در حال حاضر به برگزاری مسابقات و رقابت‌های بسیار زیادی در سرورهای خود اقدام می‌کند.

نییت در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود که قصد دارند تا در آینده این امکان را به بازی‌بازان بدهند که در کنار دوستان خود، وارد سروهای خود شده و به آن نحوی که دوست دارند به تجربه‌ی بازی بپردازند، اما فعلا باید پیش زمینه‌ی چنین قابلیتی را مهیا کنند.

بازی Sea of Thieves در حال حاضر در دسترس کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار دارد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این اثر، به نقد و بررسی آن با نام دریا متعلق به دزدان دریاییست مراجعه کنید.