Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایک ایبارا، نایب رییس بخش اکس‌باکس، شرکت مایکروسافت را ترک کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مایک ایبارا، نایب رییس بخش اکس‌باکس، شرکت مایکروسافت را ترک کرد

[تصویر:  mike-ybarra-740x416.jpg]

آقای مایک ایبارا (Mike Ybarra)، نایب رییس بخش اکس‌باکس (Xbox) و مدیر بخش‌های Xbox Game Pass و Xbox Live، سرانجام پس از ۲۰ سال شرکت مایکروسافت را ترک می‌کند.
آقای ایبارا در توییتی به صورت رسمی جدا شدن خود را از مایکروسافت تایید کرد.

نقل‌قول:
پس از ۲۰ سال تجربه‌ی کار در مایکروسافت، حالا وقت یک ماجراجویی جدید است. رهبری بخش اکس‌باکس تجربه بسیار بزرگی بود و برای من مایه‌ی افتخار است. آینده‌ی اکس‌باکس روشن است. از همه‌ی افراد حاضر در بخش اکس‌باکس تشکر می‌کنم. من واقعا به آنچه که انجام داده‌ایم افتخار و برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. به زودی خبرهایی خواهید شنید.
همچنین می‌خواهم از همه‌ی علاقه‌مندان، طرفداران و بازی‌بازانی که ما را دنبال و حمایت می‌کنند، تشکر کنم. امیدوارم به زودی شما را ببینم.

مایک ایبارا کار خودش را از سال ۲۰۰۰ میلادی در مایکروسافت آغاز کرد .در سال ۲۰۱۴ به عنوان نایب رییس بخش اکس‌باکس انتخاب شد و از سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان نایب رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت بررروی سرویس‌هایی مانند Xbox Live, Xbox Game Pass, و Mixer نظارت داشت.

به دنبال این خبر، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش اکس‌باکس، در توییتی از زحمات و تلاش‌های ایبارا تشکر کرد.

نقل‌قول:
از مایک ایبارا به خاطر تلاش‌ها و کمک‌های بسیار در مایکروسافت و اکس‌باکس تشکر می‌کنم. از روز یک پشتیبان قوی برای طرفداران بودی و به طور مداوم تلاش کرده‌ای تا همه‌ی بازی‌بازان را در مرکز کارهایی که انجام می‌دهیم، قرار دهی. همه‌ی ما در تیم اکس‌باکس بهترین‌ها را برایت آرزو می‌کنیم.

مایکروسافت تاکنون جانشین آقای ایبارا را معرفی نکرده است.
نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.