Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: بازی Death Stranding با جلدی ثانویه نیز در اروپا عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: بازی Death Stranding با جلدی ثانویه نیز در اروپا عرضه خواهد شد

[تصویر:  Death-stranding-Collectors-Edition-4K-Wa...sdw268.jpg]

به سرعت به زمان انتشار بازی مورد انتظار Death Stranding نزدیک می‌شویم و بسیاری از بازی‌بازان، خواهان مطلع شدن از اسرار این بازی هستند. اما با این حال، برخی از بازی‌بازان و مخصوصا طرفدارانی که این عنوان را به صورت فیزیکی تهیه خواهند کرد، چندان از تصویر روی جلد آن راضی نیستند. اکنون خبرهای خوشی برای این دست از بازی‌بازان منتشر شده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

شخصی با نام کاربری نیبل (Nibel)، در صفحه‌ی شخصی خود اظهار داشت که بازی‌بازان از این پس می‌توانند بازی Death Stranding را با جلد ثانویه، در اروپا پیش‌خرید کنند. تصویری از شخصیت هیگز (Higgs) برروی آن حک شده که درای سبک هنری خاصی است.

شما می‌توانید تصویر آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

[تصویر:  Captureffhgg.jpg]

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی ارائه شده است. همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این بازی، پیش‌نمایش آن تحت عنوان «جهان به دستان کوجیما چشم دوخته است» را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.