Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آخرین به‌روزرسانی Borderlands 3 باعث تعادل در کلاس‌ها و رفع ایرادات سلاح‌ها می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آخرین به‌روزرسانی Borderlands 3 باعث تعادل در کلاس‌ها و رفع ایرادات سلاح‌ها می‌شود

[تصویر:  borderlands-3-key-art-closer-1165889-1280x0-768x431.jpg]

وصله‌ی نرم‌افزاری جدیدی برای بازی Borderlands 3 منتشر شده است که مانند وصله‌ی نرم‌افزاری پیشین باعث ایجاد تعادل در بازی می‌شود.

وصله‌ی نرم‌افزاری جدید Borderlands 3 در همه‌ی پلتفرم‌ها هم اکنون در دسترس است. این وصله‌ی نرم‌افزاری المان‌های تعدیل تجهیزات (Gear Balance)، توانایی‌های انفعالی (Passive Abilities) و مسائل مربوط به کیفیت زندگی (Quality of Life) را در بازی دچار تغییرات می‌کند. همچنین بازی‌بازان در هفته‌‌های آینده می‌توانند انتظار اضافه شدن تنظیمات بیشتر برای تجهیزات باشند. این تنظیمات، به منظور خلق حالت‌های ساخت (Build Types) بیشتر، به بازی اضافه خواهد شد. گیرباکس (Gearbox)، استودیوی سازنده این بازی، می‌خواهد تجهیزات افسانه‌ای (Legendary Gear) کم مصرف را متعادل کند و همه‌ی آن‌ها را در یک سطح قرار دهد.

گیرباکس هم‌چنان برروی خطاهای گزارش شده و مسائل مربوط به عملکرد بازی کار می‌کند.

بازی Borderlands 3 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین این بازی قرار است تا آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز باشد. سعید آقابابایی در ویدئوی اختصاصی گیمفان ۳، توضیحاتی را در رابطه با این بازی ارئه کرده است که آن را می‌توانید از نشانی قرار گرفته تماشا کنید. علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی این بازی تحت عنوان، «بهترین لوتر-شوتر دنیا؟» به قلم آریا مقدم را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.