Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پاتریک کلپک: پلی‌استیشن ۵ تنها در مورد آینده نیست بلکه گذشته را نیز در نظر دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پاتریک کلپک: پلی‌استیشن ۵ تنها در مورد آینده نیست بلکه گذشته را نیز در نظر دارد

[تصویر:  2019-09-24-16_14_53-when-is-the-next-son...68x432.jpg]

شاید تا چند ماه پیش، اکثر ما توقع داشتیم که پلی‌استیشن ۵ به صورت کامل از عناوین نسل قبل خود که برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌اند، پشتیبانی کند. اما بعد از اظهاراتی مبهم از سونی، نگرانی‌هایی برایمان ایجاد شد. اظهاراتی که بیان می‌کرد شاید پشتیبانی از تمامی عناوین نسل فعلی در سخت‌افزار نسل بعد سونی، امکان‌پذیر نباشد.

با این حال اگر چه تا به حال خبری رسمی مبنی بر تائید پشتیبانی از عناوین پلی‌استیشن ۴ منتشر نشده است، با این وجود یکی از چهره‌های معتبر صنعت بازی‌های ویدئویی اظهار داشته است که پلی‌استیشن ۵، توجه ویژه‌ای به گذشته دارد.

در جدیدترین پادکست Waypoint Radio، پاتریک کلپک (Patrick Klepek) اظهار داشته است:

نقل‌قول:
تمام چیزهایی که تاکنون و در مدت این دو سال از پلی‌استیشن ۵ شنیده‌ام، تاکید بسیار زیادی بر روی “تاریخچه” داشته است و این که این کنسول تبدیل به چیزی خواهد شد که تنها در مورد آینده نیست بلکه به گذشته نیز اهمیت می‌دهد و این بدان معناست که شما قادر به تجربه بسیاری از آن عناوین [نسل‌های قبل] خواهید بود.

کلپک در ادامه، این اظهارات را به شایعات متعددی از بازسازی Demon’s Souls ارتباط داد که به نظر می‌رسد بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) وظیفه‌ی آن را بر عهده دارد. این موضوع نشان می‌دهد که سونی برنامه‌هایی به منظور قابلیت تجربه عناوینی از دو دهه گذشته بر روی پلی‌استیشن ۵ نیز در نظر دارد؛ با این وجود این تنها گمانه‌زنی‌هایی بر اساس این نقل قول است و نمی‌توان آن را قطعی دانست.

در هر صورت به منظور اطمینان یافتن از برنامه‌های سونی برای پشتیبانی از عناوین نسل قبل، بایستی تا سال ۲۰۲۰ منتظر بمانیم؛ با این وجود شنیدن چنین اظهاراتی از اشخاص معتبر صنعت بازی، نشانه‌ خوبی به شمار می‌رود. نظر شما در مورد تجربه‌ عناوین نسل‌های مختلف بر روی پلی‌استیشن ۵ چیست؟