Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Cyberpunk 2077 با قابلیتی به نام “سیستم صحنه” وارد عرصه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Cyberpunk 2077 با قابلیتی به نام “سیستم صحنه” وارد عرصه خواهد شد

[تصویر:  cyberpunk-2077-v-uhdpaper.com-4K-78-768x432.jpg]

در مصاحبه‌ی جدیدی که با استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) انجام شده است، در مورد ویژگی جدیدی به نام سیستم صحنه (Scene System) در بازی Cyberpunk 2077 صحبت شد. جان مامائیس (John Mamais)، رئیس دفتر استودیوی سی‌دی پراجکت رد، در شهر پکس (PAX) استرالیا مصاحبه‌ای با خبرنگار گیم‌اسپات داشت. در این گفت و گو وی “سیستم صحنه”ی بازی Cyberpunk 2077 رو توصیف کرد.

نقل‌قول:
از نظر محتوا شاید در حدود یک سوم بازی باشد [توسعه یافته توسط سی‌دی پراجکت رد، شعبه کراکو]. ما در حال انجام کارهای ویژه هستیم؛ برای Cyberpunk، برای بخش داستانی، برای قسمت‌های سینماتیک، یک موجودیت جدید به نام “سیستم صحنه” داریم.

مامائیس رئیس دفتر استودیوی سی دی پراجکت رد شعبه‌ی کراکو افزود:

نقل‌قول:
این مانند سیستم دیالوگ و سینماتیک ماست که در چارچوب محتوای گیم‌پلی بازی اتفاق می‌افتد. این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا یکی از ارکان توسعه‌ی پروژه، ایده‌ی “غوطه‌وری تام” است و این “سیستم صحنه‌”ی جدید تماما در مورد (ایده‌ی) غوطه‌وری تام است. شما وارد یک فرمول جعبه‌ی حروف (letterbox formula) نمی‌شوید تا شاهد میان‌پرده‌ها باشید (احتمالا منظور مامائیس این بود که از دنیای بازی خارج نمی‌شوید تا یک میان‌پرده برایتان پخش شود). شما واقعا داخل میان‌پرده هستید و می‌توانید شخصیت‌ یا دوربین را کنترل کنید. بسته به (نوع) میان‌پرده، سطوح مختلفی از کنترل (آزادی عمل) وجود دارد. این واقعا چشم‌گیر است. به هیچ وجه این (موضوع) موجب نخواهد شد که از تجربه‌ی (مستدام) خارج شوید. بنابراین ما در حال کار بر روی آن (سیستم صحنه) و چیز‌های دیگری نیز هستیم.

مامائیس همچنین در مورد نیرو‌های استودیوی سی‌دی پراجکت رد گفت؛ برخی از آن‌ها در مورد انتشار بازی در آوریل ۲۰۲۰ احساس خوبی دارند و برخی دیگر از این موضوع هراسان هستند. وی برنامه‌های تیم توسعه برای عرضه‌ی بسته‌های الحاقی همانند آن‌چه که برای The Witcher 3: Wild Hunt انجام شده بود را مطرح کرد. بسته‌های الحاقی رایگانی که محتوای بسیار زیادی برای ارائه دارد. پس این موضوع موجب سر ذوق ماندن می‌شود اما فشار‌هایی نیز می‌آورد. خوب این هم یک نوعی از شور و اشتیاق است.

نقل‌قول:
در حال حاضر همه به سختی کار می‌کنند زیرا زمان برای ما تنگ است. این بازی واقعا عظیم (از نظر پروژه‌ی کاری) و گسترده (از نظر وسعت دنیای بازی) است. ما آن را به دیوار فشار می دهیم (کنایه از این‌که چاره‌ای جز به سختی کار کردن ندارند). من فکر می‌کنم که شور و اشتیاق محل کار از هیجان نتایجی است که از کنفرانس‌هایی نظیر این [کنفرانس پکس استرالیا] و دیدن این‌که مردم درباره‌ی بازی هیجان‌زده هستند، نشات می‌گیرد. شما در میان یک منگنه هستید. به نوعی کسی که سپر بلا برای تیم شده است. اما این به نوعی فشار بیرونی سالمی است که موجب می‌شود (که تیم) واقعا سرآمد باشند.

نظر شما درباره‌ی قابلیت “سیستم صحنه” در بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا مشابه آن را قبلا جایی دیده‌اید؟ به نظر شما این قابلیت چقدر جذاب و کاربردی خواهد بود؟ دیدگاه خود را پایین این مطلب با ما در میان بگذارید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و دنبال نمایند. همچنین شما می‌توانید تصاویر بازی را که توسط حساب رسمی توییتر این عنوان منتشر شده است را در این‌خبر و این‌خبر مشاهده کنید.

ضمنا ویدیو‌های بازی خودتان را برای ما بفرستید تا در آخرین آیتم ویدیویی گیمفان منتشر شود.