Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بتل پس جای لوت باکس‌ها را در Call of Duty: Modern Warfare گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بتل پس جای لوت باکس‌ها را در Call of Duty: Modern Warfare گرفت

[تصویر:  WCCFcallofdutymodernwarfare20196.jpg]

به نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن (Activision) بین دو گزینه‌ی بتل پس (Battle Pass) یا لوت باکس‌ها و بسته‌های الحاقی پولی، گزینه‌ی نخست را برای بازی Call of Duty: Modern Warfare انتخاب کرده است.



بدون شک، جدیدترین نسخه از سری Call of Duty: Modern Warfare یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین عناوینی است که در سال جاری میلادی منتشر می‌شود. از این رو، طبیعی است که بسیاری از کاربران و هواداران نگران آینده‌ی این بازی و به خصوص موضوع خریدهای درون‌برنامه‌ای موجود در آن باشند. چند روز پیش بود که استودیوی اینفینتی وارد (Infinity Ward) به شایعه‌های مطرح شده در فضای مجازی واکنش نشان داد و بیان کرد که قرار نیست شاهد هیچ‌گونه لوت باکسی در این بازی باشیم. البته این استودیو بیان کرد که اطلاعات بیشتر از جزییات خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی را در آینده‌ی نزدیک اعلام می‌کند و همان‌طور که وعده داده شده بود، امروز شاهد انتشار این اطلاعات هستیم.

شرکت اکتیویژن با انتشار پیامی در صفحه‌ی رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare، اطلاعات زیادی از برنامه‌های خود برای خریدهای درون‌برنامه‌ای این عنوان را در اختیار هواداران قرار داده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه از سری Call of Duty این است که تمامی نقشه‌های جدید بازی به جای این که به صورت تکی و یا در قالب سیزن پس و یا بسته‌الحاقی فروخته شوند، به صورت رایگان در دسترس تمامی بازی‌بازان برروی تمامی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرند. البته با توجه به این که بازی Call of Duty: Modern Warfare به صورت کامل از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی پشتیبانی می‌کند، این موضوع از اهمیت بسیار بالایی هم برای بازی‌بازان و هم برای استودیوی سازنده برخوردار است.

اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که نسبت به وجود لوت باکس‌ها در بازی نگران هستید، خبر خوبی برای شما داریم. شرکت اکتیویژن تایید کرده است که قصد دارد به جای استفاده از لوت باکس‌ها به سراغ سیستم بتل پس برود. این شرکت تاکید کرده است که لوت باکس‌ها چه در زمان انتشار بازی و چه در آینده به این عنوان اضافه نخواهند شد. در مطلب منتشر شده آمده است:

نقل‌قول:
تمامی محتوای کاربردی مانند سلاح‌های اصلی و وسایل جانبی آن‌ها که می‌توانند تاثیری برروی تعادل بازی داشته باشند، با تجربه‌ی بازی قابل دسترسی خواهند بود.

علاوه بر این، شرکت اکتیویژن تایید کرده است که اولین بتل پس Call of Duty: Modern Warfare هم‌زمان با عرضه‌ی این عنوان به بازی اضافه نخواهد شد و کاربران باید مدتی را منتظر بمانند. البته اولین بتل پس بازی به طور حتم تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نقل‌قول:
اول این که ما بیش از هر چیز می‌خواهیم یک تجربه‌ی روز اول فوق‌العاده را به شما ارائه کنیم. دوما، برای ما بسیار مهم است که تمامی بازی‌بازانی که بازی Call of Duty: Modern Warfare را تجربه می‌کنند بتوانند تمامی پاداش‌هایی که در انتظار آن‌ها است را دریافت کنند.

شاید افرادی وجود داشته باشند که از اضافه شدن بتل پس به بازی Call of Duty: Modern Warfare راضی نباشند ولی به طور حتم این سیستم در مقایسه با لوت باکس‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای نسخه‌های قبلی سری Call of Duty بسیار بهتر است. با این حال، باید چند ماهی را منتظر بمانیم و ببینیم شرکت اکتیویژن این سیستم را به چه شکلی در بازی پیاده می‌کند.

بازی Call of Duty Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی نسخه‌ی بتای بازی به قلم علی نوربخش را از طریق این لینک مطالعه کنید. اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید که نگران فضای مورد نیاز بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ خود هستید، باید بدانید که بازی تنها به ۶۱ گیگابایت فضای خالی برروی این کنسول نیاز خواهد داشت.