Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات جدیدی از شخصیت‌های بازی Dragon Ball Z: Kakarot منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات جدیدی از شخصیت‌های بازی Dragon Ball Z: Kakarot منتشر شد

[تصویر:  DragonBall-Z-Kakarot_RN-5.jpg]

تنها حدود سه ماه تا عرضه‌ی بازی Dragon Ball Z: Kakarot باقی مانده است. استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) نیز قصد دارد تا روز انتشار این بازی، اخبار و اطلاعات جدیدی از آن را در اختیار هواداران قرار دهد. امروز هم متوجه شدیم که دو شخصیت دیگر برای این عنوان قابل بازی خواهند بود که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری در این زمینه پی ببرید.



بدون شک بازی‌بازان تاکنون نسخه‌ی‌های سری Dragon Ball را تجربه کرده‌اند و یا نام آن را شنیده‌اند. این سری به سبک اکشن توانسته عده‌‌ی زیادی را به خود جذب کرده و نمرات قابل قبولی را هم دریافت کنید. Dragon Ball Z: Kakarot نام جدیدترین نسخه‌ی این سری است که در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۸ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. ظاهرا سازندگان با هدف سرگرم کردن طرفداران، حالت‌های مختلفی را برای این نسخه در نظر گرفته‌اند. از طریق این نشانی می‌توانید تصاویر جدیدی از بازی را مشاهده کنید.

همان‌طور که تیم سازنده‌ی Dragon Ball Z: Kakarot قبلا اعلام کرده بود، بازی‌بازان قادر هستند تا از شخصیت‌هایی نظیر Goku در بازی استفاده کنند. حال مطلع شدیم که دو شخصیت دیگر به نام‌های Adult Gohan و Vegito نیز در این عنوان قابل بازی خواهند بود. قابل ذکر است که کاراکترهای گفته شده در نسخه‌های قبلی این سری حضور داشتند و به دلیل استقبال هواداران، این بار شاهد آن‌ها در نسخه‌ی جدید خواهیم بود.