Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی بعدی سری Gears ممکن است از سریال The Handmaid’s Tale الهام بپذیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی بعدی سری Gears ممکن است از سریال The Handmaid’s Tale الهام بپذیرد

[تصویر:  gears-5-768x432.jpg]

ماه پیش، بازی Gears 5 رسما منتشر شد و توانست از سوی منتقدان واکنش‌های مثبتی را دریافت نماید. با وجود آن که شرکت مایکروسافت تاکنون دنباله‌ی این بازی را تایید نکرده، اما اخیرا آقای آریان هنبک (Hanbeck)، کارگردان هنری بازی Gears 5، در مورد ایده‌های خود برای ساخت نسخه‌ی بعدی این سری توضیحاتی را ارائه داده است.

وی در گفتگو با پادکست Wassup Conversation، توضیح داد که به تیم هنری‌اش توصیه کرده است سریال The Handmaid’s Tale برای الهام‌ گرفتن تماشا کنند. هنبک اشاره کرد که فیلم‌برداری این سریال به زیبایی و با خلاقیت صورت گرفته و نسخه‌ی بعدی Gears می‌تواند از آن الهام بگیرد.

وی اظهار داشت:

نقل‌قول:
 اگر افراد تیم من این ویدئو را ببینند، احتمالا به آن خواهند خندید. من به اعضای تیم خود گفته‌ام که بدون وقفه سریال The Handmaid’s Tale را تماشا نمایند. ترکیب، رنگ‌بندی‌ها، هنر فیلم‌برداری و نمادگرایی موضوعات مهمی هستند. من سریال را تماشا کردم و از آن خوشم آمد. این احتمال وجود دارد که برخی از عناصر این سریال برای توسعه‌ی Gears 6 استفاده شود.

سریال The Handmaid’s Tale دارای نوعی از فضا و رنگ‌بندی تاریک است. درعین حال، بازی Gears 5 با گسترش فضا و رنگ‌بندی تاریک نسخه‌ی نسخه‌های پیشین، سکانس‌هایی را با رنگ‌بندی روشن‌تر نیز اضافه کرده است.

استودیوی کوالیشن (The Coalition)، سازنده‌ی بازی Gears 5، با ارائه‌ی به‌روز‌رسان‌ها و محتوای جدید، همچنان به پشتیبانی از این عنوان می‌پردازد. انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها خبری از نسخه‌ی بعدی بازی Gears منتشر شود.

بازی Gears 5 در حال حاضر برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان «اره، گلوله، خون» به قلم امیرمهدی نامجو مطالعه نمایید. همچنین اگر به مباحث فنی بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود ویدئوی تحلیل فنی این عنوان را نیز دنبال کنید.