Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: معرفی سایت راهنمای خرید به‌نظر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وبسایت راهنمای خرید به‌نظر (behnazar.com) لیستی از بهترین، پرفروشترین و محبوب ترین محصولات بازار در حوزه های مختلف مثل گیمینگ و دیجیتال رو به صورت روزانه به اشتراک میذاره. محصولاتی که معرفی میکنه همه با نقد و بررسی کامل هستش. مثلا در حوزه گیمینگ وسایلی که گیمیرها استفاده می کنن مثل هدست و ... رو با نقد و بررسی و مقایسه معرفی می کنه. یه چیز خوبی هم که داره بر اساس بودجه هم پیشنهاد میده.
ممنون از شما
من خودم قصد خرید چراغ استخری روکار و چراغ استخری توکار دارم. بعد از مدت ها تحقیق سایت گرین کیت رو پیدا کردم. گفتم اینجا هم بگم شاید به درد کسی بخوره.
(12-11-2019, 02:59 PM)ninaloochi نوشته است: [ -> ]وبسایت راهنمای خرید به‌نظر (behnazar.com) لیستی از بهترین، پرفروشترین و محبوب ترین محصولات بازار در حوزه های مختلف مثل گیمینگ و دیجیتال رو به صورت روزانه به اشتراک میذاره. محصولاتی که معرفی میکنه همه با نقد و بررسی کامل هستش. مثلا در حوزه گیمینگ وسایلی که گیمیرها استفاده می کنن مثل هدست و ... رو با نقد و بررسی و مقایسه معرفی می کنه. یه چیز خوبی هم که داره بر اساس بودجه هم پیشنهاد میده.

آره من خیلی مطالبشونا دنبال میکنم یه سایت دیگه ام هست تو زمینه گیمینگ فعالیت میکنه اونم مطالب جابی میزاره اسمش مشاورکالا هست.