Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: معرفی سه چهارتا سایت در مورد هود!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام به همه گیم فایی های عزیز. 
امیدوارم حال همه عزیزانی که این تاپیک رو می بینن خوب باشه. 
امروز اومدم برای یه موضوع جالب. ما چند وقت پیش تصمیم گرفتیم که هود آشپزخونه امون رو عوض کنیم. 
و خب همه سایتایی که توی نتیج گوگل بودن رو تقریبا 10 صفحه رو زیر و زبر کردم.
سه چهار تاشون بودن که نتایج خوبی رو آورده بودن و بین بقیه خیلی متمایز تر بودن. و می خوام که توی این تاپیک معرفی شون کنم. تا اگر یه روزی یه گیمر خواست هود آشپزخونه اشو عوض کنه بتونه!

اولین سایتی که تقریبا توی هر نتیجه ای اونو بالا میارن دیجی کالاعه؛ خب دیگه این سایت که نیاز به معرفی نداره! تقریبا میلیون ها فروشنده دارن توی این سایت فعالیت میکنن و از انواع اقسام محصولات تا انواع اقسام شهر ها  و انواع و اقسام قیمت های کم و زیاد و منصفانه و غیر منصفانه رو می تونین توی این سایت ببینین. ولی خب با بررسی دقیق فروشنده ها می تونین قیمت های فوق العاده ای رو توی این سایت هم پیدا کنین. فقط یکم باید صبر و حوصله داشته باشید. وگرنه قیمتای خوب و فروشنده های خوب و محصولات خوب و با کیفیت کم نیست توی این سایت.

دومیش ایمالزه؛ این فروشگاه هم خفنه. از همون روز اول کاری رو کرد که دیجی کالا بعد از 10 سال کرده بود. یعنی از همون روز اول به همه اومد گفت بیایین اینجا بفروشین. روی سایتش حسابی کار کرده و اصلا هم ضعیف نیست. ولی خب اینجا هم مارکت پلیسه و فروشنده های مختلفی اینجا هستن که اگر خوب چشماتونو باز نکنین. ممکنه اتفاقات خوبی موقع خرید براتون نیوفته و این اصلا خوب نیست. به هر حال سایتش به طور کلی سایت و فروشگاه خوبیه و از تنوع هود هایی که توی سایتش بود خوشم اومده بود و برام جالب بود.

سومیش وی نوین بود! یه سایت به نظر تازه کار که تخصصا توی حوزه لوازم آشپزخونه داشت کار می کرد! یکم عجیب بود بودن بین این سایتا و این فروشگاه های قوی ولی خب دیدمش دیگه. من خود برای خرید هود آشپزخونه مون زیاد گشتم و این سایت هم جالب بود. در عین حال که کارای جالبی کرده بود. طراحی شون هم خوبب بود. تقریبا همه ی محصولات خوش فروش بازار رو توی خودش داشت. و نیازی نبود که خیلی لا به لای یه عالمه محصول بگردی. خیلی سریع به خوش فروش ترین محصولا دست پیدا می کردی. احساس می کنم یه تریکی چیزی زده بودن. ولی خب فروشگاه خوبی بود خوشم اومد ازشون.

چهارمیش هم باز یکی دیگه از غولای حوزه فروشگاهی بود! یعنی تروب اینم سایت باحالیه. از ایمالز یکم تر و تمیز تره و خوش رنگ و لعاب تره. گرچه که توی نتیجه های صفحه گوگل من پایین تر دیدمش ولی سایت خوش رنگ و لعابیه و خوشم اومد ازشون باحال بود کارشون. قیمتاشون هم مثل بقیه سایتا مثل دیجی کالا و ایمالز بالا و پایین زیاد داشت. و باید حسابی میگشتی تا یه دونه خوب شو پیدا می کردی. ولی در کل سایت خوش رنگ و لعابیه و من خودم تروب دوستش دارم.