Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: لیست بهترین فیلم های سینمایی اکشن و جنگی 2021
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  best_2021_action_movies.jpg]

ژانر اکشن یکی از محبوب ترین ژانرها در سینما است. اغلب فیلم های پرفروش سینما در این ژانر ساخته شده اند. ماهیت اصلی فیلم های اکشن و جنگی روز دنیا وجود یک یا چند قهرمان یا ابر قهرمان است که باید به مبارزه با دشمنان خود بروند. اغلب کارگردانان و بازیگران بزرگ سینما نیز به خاطر حضور در همین فیلم های اکشن روز دنیا به شهرت رسیدند. برای مثال بروس لی و جکی چان جزء معروفترین و البته محبوب ترین بازیگرهایی هستند که به علت بازی در فیلم های اکشن و جنگی آسیای شرقی به شهرت رسیدند. همچنین آرنولد شواتزنگر تا قبل از ترمیناتور بیشتر یک ورزشکار و بدنساز شناخته می شد! در سال 2021 شاهد تولید فیلم های اکشن و جنگی زیادی بودیم. اگر چه پاندمی کرونا، تاثیر زیادی در روند ساخت فیلم ها گذاشت، اما هر طور شده کمپانی های فیلم سازی سعی کردند در طول پاندمی، فیلم های خود را بسازند. سعی کرده ایم در این مقاله سلیقه های مختلف را در نظر بگیریم و به جز سینمای هالیوود، فیلم های اکشن جدید از سینمای روسیه، لهستان، چین، ژاپن و سینمای هند (بالیوود) نیز معرفی کنیم تا اگر قصد دانلود فیلم جدید اکشن دارید، این فیلم ها هم تماشا کنید.
1. فیلم اکشن جدید مورتال کامبت Mortal Kombat
داستان فیلم اکشن جدید مورتال کمبت در مورد شخصیتی به نام یانگ است که در رشته های هنرهای رزمی فعالیت می کند. اما مشکل بزرگ او این است که باید خانواده خود را پیدا بکند. در مقابل شخصیت او، ساب زیرو قرار دارد که می ‌خواهد یانگ را بکشد. اما یانگ از علت کشته شدن توسط او چیزی نمی داند!!! داستان فیلم تقابل این دو است. به جز این دو شخصیت، کاراکترهای دیگری که جزو بازی مورتال کمبات هستند نیز، در این فیلم حضور دارند!

[تصویر:  Mortal_Kombat_movie.jpg]

2. جنگجویی از آسمان The Warrior From Sky
داستان فیلم در مورد خدای باستانی جنگ در چین است که باید در مقابل خدایان دیگر که همراه با شیاطین متحد شده‌ اند، مبارزه کند! او از مقبره اشک بر می خیزد و بعد از مبارزه شدید، به طور تصادفی وارد سرزمین (چو) می ‌شود. در اینجا شخصیت های اصلی داستان وارد شده و و اتفاقات جذابی را رقم می زنند. پادشاه سرزمین چو، لشکری بزرگ برای کمک به خدای جنگ تدارک می بیند. او بهترین و زبده ترین سپاه خود را برای مقابله با شیاطین اعزام می کند.جنگ بین خدای جنگ و شیاطین ماهیت کلی این داستان است.

[تصویر:  movie_The_Warrior_From_Sky.jpg]

3. بارتکوویاک Bartkowiak
فیلم سینمایی اکشن بارتکوویاک در مورد یک بوکسر است که تصمیم می ‌گیرد در مسابقات بوکس شرکت کند. اما وقتی می بیند که برادرش به صورت کاملا عمدی و در یک اتفاق پیچیده کشته شده است، سعی می کند که در این مسابقات انتقام خون برادرش را نیز بگیرد! چرا که یکی از حریفان او، قاتل برادرش است. از این رو وارد موضوعات جنایی می شود! موضعاتی که به شدت بر زندگی او و نامزدش تاثیر می گذارد.

[تصویر:  Movie_bartkowiak.jpg]

4. خارج از زمان Out Of Time
داستان فیلم سینمایی اکشن خارج از زمان به این صورت است که سه شخصیت مرموز به شهر لس آنجلس می روند و به صورت کاملاً مرموز و عجیب و غریب قتل‌ های مختلفی را انجام می ‌دهند. قتل ها به قدری عجیب و غریب است که یک افسر بازنشسته ارتش و یک کارآگاه لس‌ آنجلسی را به آنها مشغول می کند. این دو نفر سعی می ‌کنند که نقشه های آنها را برای قتل های بیشتر، از بین ببرند و پیش از قتل های دیگر، از وقوع آن ها جلوگیری کنند. آنها برای این کار باید در زمان سفر کنند!

[تصویر:  Movie_out_of_time.jpg]

5. نیروی تندر Thunder Force
داستان فیلم در مورد دو دوست قدیمی است که در یک آزمایش ژنتیکی عجیب، مورد آزمایش قرار می ‌گیرند. آنها در این آزمایش به نیروهای فوق‌ العاده ‌ای دست پیدا می ‌کند و پس از بدست آوردن قدرت بسیار زیاد! تصمیم می گیرند که با گروه شروری که در شهر فعالیت می‌ کند، به مقابله بپردازند. این گروه شرور، یک گروه بسیار قدرتمند است و مقابله با آنها کار راحتی نیست! حالا لیدیا و امیلی، شخصیت های اصلی فیلم، (به همراه دختر امیلی ) قصد دارند که به جنگ این گروه بروند.

[تصویر:  Thunder_Force_movie.jpg]

فیلم اکشن جدید و ساخت آن یک گزینه رقابتی بین فیلم سازان امروزی است. فیلم های اکشن روز دنیا فروش بسیار خوبی در گیشه داشته اند و همین موضوع اثبات کرده مخاطبین فیلم های اکشن کم نیستند! تولید فیلم های اکشن جدید در سال های گذشته بسیار اهمیت یافته چرا که فیلم های اکشن به ژانر محبوب علاقمندان دنیای فیلم و سریال تبدیل شده اند. در این مقاله 30 فیلم اکشن جدید را معرفی کردیم. اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام از جدیدترین فیلم های جهان نیز ارائه داده شد مثلا می توانید بررسی کنید بهترین فیلم های اکشن 2021 اکران شده کدام هستند یا اینکه به کمک لیست راهنما بهترین فیلم های اکشن 2021 دوبله فارسی را تماشا کنید.
در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل 30 فیلم برتر اکشن و جنگی جدید 2021 می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
بهترین فیلم های اکشن و جتگی جدید سال 2021