Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سئو سایت و افزایش بازدید سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خدمات سئو سایت و افزایش بازدید سایت


لازمه رونق هر کسب و کاری پس از طراحی سایت، دریافت خدمات سئو سایت در موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید سایت و دیده شدن توسط مخاطبان است. از آنجا که عمده کاربران از موتور جستجوی گوگل برای یافتن سایت مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین ابزار ارگانیک برای جلب بازدید کننده، بهبود سئو وب سایت جهت افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است.

برندینگ مناسب توام با افزایش بازدید سایت و بهبود سئو رتبه و رنک الکسا، ورود بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق بیشتر کسب و کار را رقم میزند. اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان از طریق فروش اینترنتی و با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره‌گیری از خدمات سئو حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی نارون در بهینه سازی و سئو وب سایت، انتخابی هوشمندانه  در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست. لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت  نارون، علاوه بر ارائه مشاوره رایگان سئو، آخرین متد و ابزارهای آنالیز و تحلیل سئو وب سایت به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه‌ای می باشد.

سئو چیست؟


سئو وب سایت، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل است که موجب افزایش بازدید سایت می‌شود. موارد تاثیر گذار بر سئو و بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی می‌توان تقسیم کرد:  خدمات سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت. متخصصین بهینه سازی وب سایت در نارون پس از برگزاری جلسه مشاوره سئو، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهند. در مواردی طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، شرکت نارون بر عهده می‌گیرد.


مزایای سئو وب سایت


با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو  و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارا هستند. شایان ذکر است عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش موثر هستند که تیم حرفه‌ای نارون توانایی دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک شایانی جهت ترسیم ساختار و هدفگذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین ارائه دهد. با توجه به هزینه کمتر بهبود سئو در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است.