Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کینگستون ماژول های حافظه FURY Renegade DDR5 را برای گیمرها معرفی کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کینگستون سری FURY Renegade از ماژول‌های حافظه DDR5 خود را با طراحی جذاب و نورپردازی RGB برای سیستم‌های گیمنگ معرفی کرد که طراحی آنها می‌تواند مورد پسند شما باشد. 
ماژول‌های حافظه رم سری Kingston FURY Renegade DDR5 از طراحی اختصاصی این کمپانی با تم خاکستری - نقره‌ای، بُرد PCB مشکی و نوار بالایی RGB بهره می برد. کینگستون این ماژول‌ها را در فرکانس‌های 6000 تا 6400 مگاهرتز با تایمینگ CL32 ارائه می‌کند. ولتاژ مصرفی این ماژول‌ها بسته به فرکانس 1.35 یا 1.40 ولت است.

کینگستون ادعا می‌کند کیت‌های حافظه رم FURY Renegade DDR5 با استفاده از قطعات مرغوب تولید می‌شوند و تمامی آنها تست می‌شوند. این ماژول‌ها دارای تأییدیه Intel XMP 3.0 هستند و با فعال سازی پروفایل XMP به راحتی می‌توان به فرکانس و تایمینگ های اسمی دست پیدا کرد.

ماژول‌های حافظه Kingston FURY Renegade DDR5 RGB در ظرفیت 16 گیگابایت ساخته می‌شوند و در قالب کیت تک کاناله 16 گیگابایتی و کیت دو کاناله 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. این کیت‌ها دارای وارانتی لایف تایم هستند.

نورپردازی RGB این ماژول‌ها از طریق برنامه Kingston FURY CTRL 3 قابل شخصی سازی است و می‌توان 16 جلوه نمایشی مختلف را اعمال کرد. ابعاد این ماژول‌ها 133.35x44x7.66 میلی متر است.

قیمت کیت‌های حافظه رم Kingston FURY Renegade DDR5 به طور رسمی اعلام نشده است.
84117